Αυτό το ιπτάμενο Renault ίσως είναι η λύση για το κυκλοφοριακό

Μοιάζει με εκείνο το ταπεινό πλην τίμιο 4L του παππού, αλλά με ένα twist που θυμίζει James Bond. 

Το μυθικό Renault 4L, «Κατρέλ» για τους γνώστες, έγινε 60 ετών και οι Γάλλοι θέλησαν να το γιορτάσουν με έναν τρόπο που να κοιτάει προς το μέλλον της αυτοκίνησης. Με το μέλλον της αυτοκίνησης πιο αβέβαιο από ποτέ, όλοι ψάχνουν τον ρόλο που θα έχει το αυτοκίνητο του μέλλοντος στη σύγχρονη αστική ζούγκλα. Η ηλεκτροκίνηση, το car pooling και η χρήση του αυτοκινήτου με συνδρομή είναι μερικές από τις λύσεις που παρουσιάζονται, είναι όμως αρκετές;

 

 

Σύμφωνα με τους Γάλλους όχι, γι’αυτό και συνεργάστηκαν με το σχεδιαστικό hub TheArsenale για τη δημιουργία του ρετροφουτουριστικού  AIR4. To αυθεντικό Renault 4L ήταν μέλος αυτή της μικρής ομάδας επαναστατικών μηχανολογικών θαυμάτων όπως το mini και ο Σκαραβαίος που διαμόρφωσαν την ευρωπαϊκή αυτοκίνηση στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα και με το AIR4, η Renault πιστεύει πως μπορεί να συνδιαμορφώσει και το πρώτο μισό του 21ου.

 

 

Εμφανισιακά το AIR4 μοιάζει με τον πρόγονό του, αλλά δεν έχουν τίποτα άλλο κοινό πέρα από την χαρακτηριστική σιλουέτα. Το άμαξωμα είναι 100% από ανθρακονήματα και αντί για 4 τροχούς, έχει 4 έλικες σε μια διάταξη που θυμίζει τεράστιο drone. Φυσικά αντί για τον αναιμικό κινητήρα του Κατρέλ με τον επιλογέα ταχυτήτων «μπαστούνι», έχει μια συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου 90.000 mAh. 

 

 

Το AIR4 δεν είναι στατικό πρωτότυπο, αλλά εντελώς λειτουργικό με τις 4 έλικες να παρέχουν συνολική κάθετη ώθηση 380 κιλών. Έτσι το AIR4 μπορεί να ίπταται μέχρι τα 700 μέτρα και να ταξιδεύει με ταχύτητα 100 χαω. 

Προφανώς και το AIR4 δεν είναι κάποιο concept car που πρόκειται να μπει άμεσα στην παραγωγή και θα περιοριστεί στον εορταστικό του χαρακτήρα για τα 60 χρόνια του Renault 4L. Όμως έχει σχεδιαστεί με τις ίδιες αρχές του ιστορικού Κατρέλ. Αν κάποτε τα ιπτάμενα αυτοκίνητα γίνουν mainstream θα είναι τόσο εύκολα στη χρήση και τόσο βολικά σαν το παλιό καλό Κατρέλ.  

 

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved