H Aurelia μας θυμίζει το ένδοξο παρελθόν της Lancia
14 SHARES

Ένα ευρωπαϊκό hot rod που συνδυάζει φινέτσα και ιπποδύναμη.

Μπορεί η κουλτούρα των hot rods να θυμίζει Καλιφόρνια και παλιά αμερικάνικα αυτοκίνητα με θηριώδεις V8 και πετσοκομμένες οροφές, όμως μια μικρή αγγλική εταιρεία σκέφτηκε πως η εν λόγω κουλτούρα έχει γόνιμο έδαφος και στην από δω όχθη του Ατλαντικού.

Η Thornley Kelham ξεκίνησε το 2009 προσφέροντας υπηρεσίας βαφής σε ιστορικά αυτοκίνητα και σταδιακά πέρασε στις ανακατασκευές και στα resto mod τετρατροχων καλλονών αλλοτινών εποχών. Η Lancia Aurelia που παρουσιάζουμε σήμερα είναι το το καλύτερο δείγμα της δουλειάς τους μέχρι τώρα, κι αν το κοιτάζουν με μισό μάτι οι οπαδοί των πιστού στο πρωτότυπο restoring. 

 

 

Εξωτερικά αυτό που αιχμαλωτίζει την ματιά στη σιλουέτα της δεκαετίας του ‘50 είναι η χαμηλωμένη οροφή, αποτέλεσμα του κοψίματος που έχουν υποστεί όλες οι κολώνες. Μαζί με τις υπόλοιπες εργασίες στο αμάξωμα το βάρος έχει περιοριστεί στα μόλις 1.100 κιλά, κάτι που χαρίζει κοφτερή απόκριση και στήσιμο στη γηραιά κυρία.

Κάτω από το καπό, ο ιστορικός V6 της Aurelia έχει δώσει τη θέση του σε έναν πιο σύγχρονο, και πιο μελωδικό V6 Busso της Alfa Romeo χωρητικότητας 3,2 λίτρων και απόδοσης 300 ίππων. Δηλαδή σχεδόν 200 ίππους περισσότερους από την αυθεντική Aurelia. 

 

 

Όπως κάθε γρήγορη Lancia που σέβεται τον εαυτό της, έτσι και η Aurelia Outlaw συνδυάζει στο εσωτερικό της πολυτέλεια με αγωνιστικό pedigree. Στο σαλόνι της συνυπάρχουν αρμονικά ένα roll cage, ζώνες πολλαπλών σημείων και οι επενδύσεις από alcantara και δέρμα . Για την κατασκευή της απαιτήθηκαν 5000 εργατοώρες με τις 800 από αυτές να έχουν επενδυθεί αποκλειστικά στη βαφή της ώστε να επιτευχθεί αυτή η βαθιά απόχρωση του μπορντό. 

Η τιμή της δεν έχει ανακοινωθεί, και φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του αγοραστή μιας και είναι εντελώς bespoke η κατασκευή της.  

 



14 SHARES