H Moto Guzzi μπαίνει επιτέλους στη νέα εποχή με το V100 Mandello

Η ιταλική εταιρεία τιμά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη συμπλήρωση ενός αιώνα ζωής με μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη από το μηδέν.

Χαράς ευαγγέλια για τους πιστούς οπαδούς της μικρής ιταλικής εταιρείας που επένδυε για χρόνια στην παράδοση. Τα ψέματα τελειώσαν για τους αερόψυκτους κινητήρες και ακόμα και η Moto Guzzi, ο τελευταίος των Μοϊκανών πέρασε στην εποχή της υδρόψυξης. 

Το V100 Mandello που φέρει και τον τόπο της καταγωγής του στο όνομά του, είναι το μεγαλύτερο στοίχημα των Ιταλών εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Ο κινητήρας δεν είναι μόνο υδρόψυκτος, κάτι που θα του επιτρέψει να περάσει τις ολοένα και πιο δύσκολες προδιαγραφές ρύπων, αλλά και εντελώς διαφορετικός και σύγχρονος σε σχέση με τους υπάρχοντες της Moto Guzzi.

 

 

O εκκεντροφόρος στο κάρτερ που κινεί με ωστήρια και κοκοράκια τις δύο βαλβίδες ανά κεφαλή περνάει οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας μετά από 60+ χρόνια υπηρεσίας. Οι κυλινδροκεφαλές του V100 Mandello έχουν από δυο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες όπως κάθε άλλη σύγχρονη μοτοσικλέτα και ταυτόχρονα παραμένει εξαιρετικά συμπαγής.

Ξεφεύγοντας για λίγο από τη νεορετρό τάση της εποχής, η V100 είναι εντελώς μοντέρνα ως σύλληψη και υλοποίηση. Παρά τη στενή της σιλουέτα, ο κινητήρας είναι τόσο συμπαγής που δεν εξέχει τόσο όσο στις Moto Guzzi που ξέραμε μέχρι τώρα. 

 

 

Η ιπποδύναμή του κινητήρα των 1000 κυβικών έχει ανακοινωθεί στους 110 ίππους, καθόλου άσχημα για την εταιρεία που δεν επενδύει στα απόλυτα νούμερα, αλλά στη συνολική εμπειρία που αποκομίζει ο επιβάτης από τη μοτοσυκλετιστική εμπειρία. Η οθόνη που έχει δανείσει η Aprilia για τον πίνακα των οργάνων σημαίνει ότι θα έχει μια πλούσια προίκα τεχνολογιών και ηλεκτρονικών βοηθημάτων.

 

Στα υπόλοιπα εντυπωσιακά σημεία του, την παράσταση κλέβει το μακρύ ψαλίδι, άλλο ένα σημάδι του πόσο συμπαγές είναι το σύστημα κινητήρα κιβωτίου, και η απουσία πλαισίου ουσιαστικά από τη μοτοσικλέτα. Αντί αυτού, ο κινητήρας παίζει τον ρόλο και του πλαισίου με δύο υποπλαίσια να στηρίζουν την υπόλοιπη μοτοσικλέτα, στα πρότυπα των μοτοσικλετών της ΒΜW με τους boxer κινητήρες. 

Η επίσημη παρουσίασή της αναμένεται τους επόμενους μήνες και μαζί θα έρθουν περισσότερες πληροφορίες και κυρίως το πότε θα μπει στην παραγωγή. 

 

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved