H BMW R18 Transcontinental ρίχνει το γάντι στη Harley Davidson

Με άνεση που θυμίζει τις τετράτροχες ξαδέρφες της της σειράς 7 και ενα ηχοσύστημα που θα ζήλευε το σαλόνι σου, είναι έτοιμη να κατακτήσει τη Route 66.

Από όταν παρουσιάστηκε ο μεγάλος boxer των 1800 κυβικών, πριν καν τον δούμε πάνω σε κάποια μοτοσικλέτα, ήταν πρόδηλη η επιθυμία των Βαυαρών για την κατάκτηση της αμερικάνικης αγοράς. Ένας τέτοιου όγκου κινητήρας μόνο σε μεγάλες custom και τουριστικές μοτοσικλέτες θα μπορούσε να μπει και μετά την απλή R18 ήρθε η σειρά για την ταξιδιάρικη εκδοχή της.

Για να κάνει ακόμα πιο έντονη τη διάθεση της απόβασης, η BMW παρουσίασε δύο εναλλακτικές τουριστικές εκδόσεις μία full εξοπλισμένη και μία λίγο λιγότερο φορτωμένη. Οι R18 Transcontinental και R18 B υπόσχονται στους αναβάτες τους να φέρουν πίσω κάτι από τη χαμένη αίγλη του μεγάλου road trip με μοτοσικλέτα. 

 

 

Αυτό που μαγνητίζει αμέσως τα βλέμματα είναι το μεγάλης επιφάνειας fairing με την τεράστια ζελατίνα που φωνάζει από μακριά μεγάλη αμερικάνικη μηχανή. Πίσω από το fairing βρίσκεται η καρδιά της ταξιδιάρικης μετάλλαξης που έχει υποστεί η R18. Μια οθόνη TFT 10, 25 ιντσών κάτω από τέσσερα κλασικής σχεδίασης όργανα δίνουν την κατάλληλη ισορροπία μεταξύ κλασικού και σύγχρονου. Εκατέρωθεν των οργάνων βρίσκονται δύο από τα ηχεία του ηχοσυστήματος της Marshall. Ένα ηχοσύστημα το οποίο έχει περιθώρια αναβάθμισης ως Stage 2 με 4 ηχεία και 2 subwoofer ισχύος 280W.

 

 

H Transcontinental διαθέτει τριπλέτα βαλιτσών πίσω, ενώ η πιο λιτή R18 B έχει μόνο δύο, χωρίς το top case. Η άλλες βασικές διαφορές της πιο λιτής έκδοσης είναι η πιο στενή σέλα, η χαμηλότερη ζελατίνα του fairing και ο βαμμένος μαύρος κινητήρας.

 

 

Όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες που έχουμε δει στην απλή R18 και τις πιο «ευρωπαϊκές» τουριστικές μοτοσικλέτες της εταιρίες, είναι φυσικά παρούσες. Εκτός από τα riding modes, το πιο εντυπωσιακό παραμένει το ενεργό cruise control. Χάρη σε αυτό ο αναβάτης μπορεί να κινείται με σταθερή επιλεγμένη ταχύτητα κρατώντας απόσταση από το προπορευόμενο όχημα χωρίς να επηρεάζεται από την κίνηση, τις στροφές και την κλίση του οδοστρώματος.

 

 

Όπως ακριβώς είχε γίνει με την παρουσίαση της R18, έτσι και οι τουριστικές αδελφές της, θα διατεθούν αρχικά στις καλά εξοπλισμένες εκδόσεις First Edition με τον κλασικό χρωματικό των βαυαρικών μοτοσικλετών με τα λευκά σιρίτια να παρεμβάλλονται στα μαύρα φτερά και το ρεζερβουάρ. 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved