Το επόμενο Jeep Wrangler μπορεί να είναι και υποβρύχιο

Σε μια εντυπωσιακή παρουσίαση για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης των σκληροτράχηλων αμερικάνικων αυτοκινήτων το «πάει παντού» μόλις απέκτησε νέο νόημα.

Όλο και περισσότερες εταιρίες δεσμεύονται να εξηλεκτρίσουν τη γκάμα τους μέχρι το 2025-2030, τουλάχιστον σε ένα μεγάλο βαθμό. Η μεγαλύτερη πρόκληση δεν είναι τα αυτοκίνητα πόλης ή τα πανγρήγορα supercars. Για διαφορετικούς λόγους, τα δύο αυτά άκρα έχουν ασύγκριτα κίνητρα για να κάνουν αυτό το βήμα. Η δυσκολία υπάρχει στις ενδιάμεσες κατηγορίες και κυρίως στα μοντέλα που πρεσβεύουν συγκεκριμένες αξίες και χαρακτήρα. όπως τα Jeep.

 

 

Οι αγοραστές των Jeep θεωρούν αδιαπραγμάτευτη την αίσθηση της ελευθερίας που προσφέρει ένα όχημα της εταιρίας. Η στενή επαφή με τη φύση και η αίσθηση του ότι πάει πραγματικά παντού, ακόμα και όταν σταματήσει η άσφαλτος ή ακόμα και ο χωματόδρομος, είναι στον πυρήνα του brand. Το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση είναι πιο δύσκολο σε αυτά τα οχήματα γιατί από τη μία το κοινό δεν επιθυμεί επαναστατικές αλλαγές σε ένα σχήμα που παραμένει λίγο πολύ ίδιο από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο και από την άλλη η δυσκολία της φόρτισης στην εξοχή γεννά ερωτήματα για την ανεξαρτησία που υπόσχεται ένα γνήσιο Jeep.

 

 

Οι υπεύθυνοι της Stellantis, μητρική εταιρία της Jeep, σκέφτηκε μια εναλλακτική παρουσίαση για το μέλλον των ηλεκτροκίνητων Jeep παρουσιάζοντας κάτι που δεν μπορεί να το κάνει κανένα Wrangler με κινητήρα εσωτερικής καύσης, ένα υποβρύχιο Jeep. Το Jeep, το οποίο φαίνεται στο τέλος του βίντεο της παρουσίασης, φυσικά και δεν είναι στα άμεσα σχέδια των Αμερικανών, αλλά δείχνει μια σαφή τάση. Η ηλεκτροκίνηση μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα από τα θερμικά αυτοκίνητα.

 

 

Χωρίς εισαγωγή αέρα και χωρίς εξάτμιση, θεωρητικά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει πρόβλημα να λειτουργήσει κάτω από το νερό. Φυσικά με την κατάλληλη στεγανότητα καμπίνας και μηχανικών μερών πάντα, όπως ακριβώς συμβαίνει και στα υποβρύχια. Ο λόγος που αυτό παραμένει μια απλή άσκηση marketing δεν είναι άλλος από το κόστος και το βάρος μιας υδατοστεγούς καμπίνας, όμως στον κινητήρα οι αλλαγές μπορούν να περάσουν.

 

 

Ένα τέτοιο Jeep θα μπορεί να περάσει μέσα από την κοίτη ενός ποταμού πολύ πιο εύκολα και με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση από ότι ένα βενζινοκίνητο. Ίσως αυτή να είναι η εγγύηση αυτονομίας και ανεξαρτησίας που χρειάζονται οι παραδοσιακοί αγοραστές των Wrangler. Τώρα περιμένουμε την απάντηση της Land Rover με το Defender που θα πηδάει πάνω από φαράγγια ή κάτι τέτοιο.