To Rocket της Brabus είναι όνομα και πράγμα με 900 ίππους

Μπροστά του η «απλή» Mercedes G63 AMG μοιάζει περισσότερο με τα 240GD που οδηγούσαμε στον στρατό.

H έκδοση Rocket δεν είναι η πρώτη απόπειρα της Brabus να πάει στα όρια το δημοφιλές G-Wagen. Είχε προηγηθεί η έκδοση 800 Adventure XLP, η οποία όπως καταλάβατε είχε «μόλις» 800 άλογα και η Brabus δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένη με αυτό. Έτσι οι μηχανικοί της γύρισαν πίσω στο εργαστήριο για να ξεζουμίσουν 100 ακόμη άλογα.

 

 

Και το κατάφεραν ανεβάζοντας την απόδοση του V8 των 4,5 λίτρων στους 900 ίππους. Αυτοί είναι αρκετοί για να εκτοξεύσουν το γερμανικό SUV με την αεροδυναμική περιπτέρου στο 0-100 σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Η τελική του είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 280 χαω ενώ το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων αριθμεί 9 σχέσεις. Η εντυπωσιακή εξάτμιση που βγαίνει από το πλάι είναι σχεδόν ελεύθερη και με ένα ειδικό κουμπί μπαίνει στη λειτουργία “coming home” για ήσυχη άφιξη στο σπίτι χωρίς να σηκωθεί στο πόδι η γειτονιά.

 

 

Η έκδοση Rocket είναι η ναυαρχίδα για κάθε μοντέλο της Mercedes που αναλαμβάνει να βελτιώσει η Brabus και αυτό σημαίνει ότι πέρα από τις φροντίδα που έχει δεχθεί στα μηχανικά μέρη, έχει γίνει και η κατάλληλη κατάχρηση σε ανθρακονήματα. Ολόκληρο το bodykit που αποτελείται από μπροστινό και πλαϊνά σπόιλερ, αεροτομή και διαχύτη πίσω είναι κατασκευασμένο από το πανάλαφρο και ανθεκτικό υλικό και προσφέρουν την απαραίτητη βοήθεια ώστε να κρατηθεί στον δρόμο το τετράτροχο αυτό κτήνος.

 

 

Από ανθρακόνημα είναι και οι νέοι θόλοι των τροχών που αναγκάστηκαν να ξεχειλώσουν για να υποδεχτούν τις σφυρήλατες ζάντες των 24 ιντσών. Φυσικά οι κόκκινες λεπτομέρειες δεν θα μπορούσαν να λείψουν από μία έκδοση Rocket που υπογραμμίζουν σε εξωτερικό και εσωτερικό το πόσο ειδικό είναι αυτό το G-Wagen. 

 

 

Το εσωτερικό είναι όλο ντυμένο από την αρχή με μαύρο δέρμα και ανθρακόνημα να καλύπτουν σχεδόν κάθε επιφάνεια εκτός από εκείνες που έπρεπε να είναι κόκκινες για τις ανάγκες της έκδοσης. Συνολικά 216 τμήματα της Rocket Brabus G-Wagen είναι κόκκινα, ενώ η παραγωγής της πρόκειται να περιοριστεί στις μόλις 25 μονάδες. Αρκετά διαφορετικό από το 240GD του στρατού, ε;