Jerrari: Το πρώτο πολυτελές SUV ήταν μισή Ferrari και μισό Jeep

Μοιάζει με photoshop, αλλά είναι η πραγματική δημιουργία ενός εκατομμυριούχου ιδιοκτήτη καζίνο μισό αιώνα πριν το πρώτο πραγματικό SUV της Ferrari.

H ιστορία αυτού του περίεργου οχήματος ξεκινάει, όπως και άλλες ενδιαφέρουσες αυτοκινητιστικές ιστορίες με έναν εκκεντρικό εκατομμυριούχο και τον Enzo Ferrari. Τον Enzo τον γνωρίζουμε όλοι, οπότε ας δούμε ποιος ήταν αυτός που σκέφτηκε πρώτος την ιδέα μιας εκτός δρόμου Ferrari, 53 ολόκληρα χρόνια πριν το ντεμπούτο της Purosangue.

 

 

O William Harrah ήταν ένας  μεγαλοΐδιοκτήτης καζίνο και πολυεκατομμυριούχος. Χόμπι του ήταν η συλλογή και συντήρηση μιας πραγματικά τεράστιας συλλογής αυτοκινήτων, η οποία σε κάποια φάση ξεπέρασε τα 1.500 αυτοκίνητα. Ανάμεσα σε αυτά ήταν και μια Ferrari 365 GT, αν και για την ακρίβεια ήταν η μισή από αυτή. Το πίσω μέρος της είχε καταστραφεί σε κάποιο ατύχημα και με άθικτο το μπροστινό μέρος και τον κινητήρα, ο Harrah σκέφτηκε πως θα ήταν μια ιδανική βάση για ένα project που όμοιό του δεν είχε ξαναϋπάρξει. 

 

 

Όπως όλοι μαντεύουμε όταν πρότεινε στον Enzo Ferrari να του φτιάξει ένα SUV με τα απομεινάρια της Ferrari του, θα άκουσε πάρα πολλές ευφάνταστες κατάρες και βρισιές στα ιταλικά. Αυτό μόνο να τον πεισμώσει κατάφερε, όπως άλλωστε έγινε και με την ιστορία του Ferruccio Lamborghini, και να αποφασίσει να φτιάξει το αυτοκίνητο των ονείρων του, και εφιάλτη του Enzo, στην Αμερική.

Το άλλο μισό βρέθηκε στο σασί ενός, τότε ολοκαίνουργιου, Jeep Wagoneer, μια από τις πρώτες απόπειρες για ένα εκτός δρόμου όχημα που δεν είναι στρατιωτικής καταγωγής. Το πάντρεμα δεν έγινε και τελικά δεν ήταν τόσο αταίριαστο όσο έμοιαζε η αρχική ιδέα και κάπως έτσι γεννήθηκε η Jerrari. 

 

 

To συνολικό οδηγικό αποτέλεσμα δεν είμαστε σίγουροι ότι ενθουσίασε κανέναν γιατί ο 320 ίππων V12 της Ferrari κούμπωσε στο σασμάν του Wagoneer το όποιο έδωσε αυτούσια τα φρένα και την ανάρτηση. Το συγκεκριμένο project έληξε μάλλον άδοξα και ο κινητήρας βρέθηκε σε ένα άλλο παρόμοιo project. 

 

 

H Jerrari τότε δεχθηκε ένα αμερικάνικο μοτέρ, πιο ταιριαστό στα χαρακτηριστικά της και βρέθηκε στη Γερμανία όπου βρίσκεται μέχρι σήμερα. Έχει πάρει έγκριση τύπου για να κυκλοφορεί στην ΕΕ και μάλιστα μπορεί να γίνει δική σας αφού διατίθεται προς πώληση. Έτσι θα προλάβετε και αυτούς που είναι έτοιμοι να αγοράσουν την Ferrari Purosangue μόλις ανοίξουν οι παραγγελίες.