H McLaren Elva αποκτά παρμπρίζ και μπαίνει στην παραγωγή ως σπαρτιατικό roadster

Οι πιουρίστες δεν χρειάζεται να ανησυχούν μήπως έγινε πολύ μαλθακή, εξακολουθεί να μην έχει παράθυρα και οροφή, ούτε καν κάποιο πρόχειρο κάλυμμα.

Η McLaren ανακοίνωσε πως ξεκινάει η παραγωγή του σπάνιου μοντέλου της ως φόρο τιμής στα πρώτα αγωνιστικά αυτοκίνητα του Bruce McLaren. Αυτό σημαίνει ότι κάθε μία από τις Elva Roadster θα κατασκευαστεί στο ειδικό τμήμα McLaren Special Operations, γιατί ακόμα και οι πιο εξωτικοί κατασκευαστές έχουν το δικό τους τμήμα για τα πιο “special” τεχνουργήματα. 

 

 

Το βάρος που φορτώθηκε στην Elva ώστε να γίνει πιο φιλική στην καθημερινή χρήση είναι μόλις 20 κιλά και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται, εκτός από το παρμπρίζ, ο εσωτερικός καθρέφτης, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρες βροχής και το σύστημα πλύσης του παρμπρίζ. Με συνολικό βάρος μόλις 1300 κιλά είναι λογικό να μην έγινε κανένας συμβιβασμός στις επιδόσεις. 

 

 

Ο V8 κινητήρας των 815 ίππων εκτοξεύει τη McLaren Elva στα 100 χαω σε μόλις 2,8s με τα 200 να έρχονται σε μόλις 6,8. Τώρα για όσους θέλουν να το ζήσουν στα άκρα, η έκδοση χωρίς παρμπρίζ θα είναι και αυτή διαθέσιμη και μάλιστα η συμβίωσή της δεν είναι τόσο δύσκολη όσο ακούγεται. 

 

 

Ένα σύστημα που ακούει στα αρχικά AAMS δηλαδή Active Air Management System φροντίζει για μια βόλτα χωρίς αντίσταση από τον αέρα και βουητό. Ένα σύστημα ακροφυσίων δημιουργεί μια ασπίδα προστασίας μπροστά από το κόκπιτ σαν αεροκουρτίνα, και μάλιστα σύμφωνα με τους μηχανικούς της McLaren μπορεί να είναι και πιο ήσυχο σε σχέση με την Elva με το παρμπρίζ. 

 

 

Ο φόρος τιμής στον Bruce McLaren εξασφαλίζεται με τον χρωματικό συνδυασμό που θυμίζει τα πρώτα του μονοθέσια με μια σατινέ μπλε απόχρωση σε συνδυασμό με λευκές λεπτομέρειες σαν κενά number plates.