H Ferrari 812 Competizione Aperta είναι ο τελευταίος των Μοϊκανών

Είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά που θα ακούσουμε το «ουρλιαχτό» ενός V12 ατμοσφαιρικού κινητήρα.

Μαζί με την 812 Competizione η ιταλική φίρμα ανακοίνωσε και μια ανοιχτή έκδοση η οποία ακούει στο όνομα Aperta. Δεν σημαίνει τίποτα παραπάνω από «ανοιχτή» αλλά η ποιητικότητα και η μουσικότητα της ιταλικής γλώσσας φροντίζει να ακούγονται υπέροχα και οι πιο απλές λέξεις. 

Αντίστοιχης μουσικότητας θα είναι και ο ήχος του V12 κινητήρα. Υπό κανονικές συνθήκες μια κουπέ Ferrari είναι πολύ πιο ποθητή αφού οι ανοιχτές συνήθως είναι λιγότερο σπορ και θυσιάζουν την ουσία για την εμφάνιση. Όμως για αυτή τη συγκεκριμένη όλοι θα κάνουν μία εξαίρεση. Βλέπετε είναι η τελευταία Ferrari που θα κινείται από έναν αμιγώς ατμοσφαιρικό 12κύλινδρο κινητήρα πριν την επέλαση της ηλεκτροκίνησης. Ε, αυτή η Ferrari όχι μόνο αξίζει να ακούγεται, αλλά πρέπει να ακούγεται και καλά με όσο το δυνατόν πιο ανεμπόδιστη την ηχητική πρόσβαση. 

 

 

Μόλις 599 Aperta πρόκειται να κατασκευαστούν, έναντι της «μαζικής» κλειστής αδερφής της που θα φτάσει τις 999 μονάδες. Η ιπποδύναμη ξεπερνά αυτή της απλής έκδοσης και φτάνει τους 830 ίππους στις 9.500 στροφές. Η αύξηση επετεύχθει με την κατάλληλη φροντίδα στις κεφαλές του κινητήρα και στο ελάφρωμα των κινούμενων μερών που επιτρέπουν τους μοτοσικλετιστικούς αριθμούς περιστροφής.  Το αποτέλεσμα μεταφράζεται σε χρόνο 1 λεπτού και 20 δευτερολέπτων για τον γύρο του Fiorano, 1,5 δευτερόλεπτο πιο γρήγορη από την όνομα και πράγμα 812 Superfast. 

Τα πρώτα 100 χαω έρχονται σε λιγότερα από 3 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 340 χαω.Η τιμή που ξεκινάει από τις 580.000€ στην Ιταλία δεν αποτελεί εμπόδιο για τις πωλήσεις της Aperta καθώς η παραγωγή έχει ήδη προπωληθεί ολόκληρη χωρίς καμία δυσκολία από πλευράς Ferrari. 

Αν είναι να δούμε το τέλος του κινητήρα εσωτερικής καύσης σύντομα, ας είναι το κύκνειο άσμα του σαν τον ήχο της 812 Aperta στις 9.500 στροφές.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved