Ferrari: Το 2025 θα δούμε την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη

Θα είναι σίγουρα πάρα πολύ γρήγορη, αλλά πώς θα ακούγεται;

Με το σταδιακό πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση όλοι πόνταραν πως αυτό θα αφορούσε κυρίως τα μικρά αυτοκίνητα πόλης, τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Τα εξωτικά supercars έμοιαζαν ανεπηρέαστα από τα κελεύσματα της νέας εποχής. Ο ήχος και η αίσθηση του κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι στυλοβάτες της εμπειρίας που προσφέρουν τα supercars και κανείς δεν μπορούσε να τα φανταστεί χωρίς αυτά. Ακόμα και από πρακτικής άποψης το όφελος για το περιβάλλον δεν αναμένεται σημαντικό μιας και το μερίδιο της αγοράς που καταλαμβάνουν τέτοια αυτοκίνητα είναι μάλλον αμελητέο.

 

 

Να όμως που η Ferrari ξαναγράφει τους κανόνες για ακόμα μία φορά. Στην ετήσια γενική συνέλευση της ιταλικής φίρμας, ο ισχυρός άντρας της Ferrari, John Elkann, ανακοίνωσε πως μέχρι το 2025 θα δούμε στους δρόμους την πρώτη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Ferrari. Τα ηλεκτροκίνητα supercars δεν είναι μια άγνωστη έννοια. Η φιλόδοξη Rimac παρουσιάσει τα δικά της παράδειγματα, ενώ μεγάλοι κατασκευαστές όπως η Mercedes έχουν δείξει τις προθέσεις τους. 

Μπορεί να μοιάζει με καθυστερημένη η είσοδος της Ferrari σε αυτόν τον χορό, όμως είναι απλά η επιβεβαίωση για την καθολική επικράτηση της ηλεκτροκίνησης.Στις δηλώσεις του ο Elkann δεν ήθελε να δώσει τόσο πολύ την έννοια του τελευταίου κάστρου της εσωτερικής καύσης. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συνδυαστεί με την εικόνα της τεχνολογικής βιτρίνας για την καινοτομία και την εξέλιξη που θέλει να είναι η Ferrari.  

 

 

Απλά οι Ιταλοί θέλουν να πάρουν τον χρόνο τους για να παρουσιάσουν, όχι μόνο ένα ηλεκτρικό supercar αντάξιο του μύθου και της κληρονομιάς τους, αλλά να είναι και το καλύτερο του είδους. Στην προσπάθειά του να καθησυχάσει τους αμετανόητους βενζινοαίματους, ο Elkann υπενθύμισε την επιτυχημένη ένταξη της υβριδικής τεχνολογίας από τις πίστες μέχρι την ακριβοθώρητη SF90. 

Τέλος έπλεξε το εγκώμιο της πολυαναμενόμενης Purosangue, του SUV από το Maranello. Εκτίμησε πως θα είναι το πιο σημαντικό αυτοκίνητο των τελευταίων ετών για την εταιρία, αλλά και για την κλάση των SUV αφού θα ξαναγράψει τους περισσότερους κανόνες που αφορούν τα, όχι και τόσο, εκτός δρόμου αυτοκίνητα. 



3 SHARES