Formula 1: Το νέο αυτοκίνητο ασφαλείας θα είναι μια «φτιαγμένη» Aston Martin

Αλλαγή σκυτάλης για το μοναδικό αυτοκίνητο που μπορεί να προηγείται των μονοθεσίων της Formula 1.

Μπορεί για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια το Safety Car του κορυφαίου μηχανοκίνητου σπορ να μην είναι κάποιο της Mercedes-Benz, όμως και πάλι υπάρχει μια μικρή συμμετοχή των Γερμανών. Αυτή η Aston Martin Vantage έχει γερμανική καρδιά.

Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας τετράλιτρος V8 της AMG αντί του κλασικού V12 της Vantage για λόγους που έχουν να κάνουν με την ελαχιστοποίηση του βάρους και την καλύτερη κατανομή αυτού. Όμως ο κινητήρας της Mercedes δεν μπήκε αυτούσιος στο σκαρί της Aston Martin, αντί των 500 ίππων πλέον αποδίδει 530. Ανάλογες περιποιήσεις δέχθηκε και το κιβώτιο ταχτυτήτων ώστε να πετυχαίνει πιο γρήγορες και ακριβείς αλλαγές, κάτι που κρίθηκε αναγκαίο για να μπορεί να κρατήσει ένα στοιχειωδώς γρήγορο ρυθμό μπροστά από τα μονοθέσια της Formula 1.  

Η ταχύτητα δεν αρκεί μόνο για τις ευθείες, αλλά χρειάζεται και στις στροφές. Η ανασχεδιασμένη πρόσοψη και η αεροτομή κάτω από τον προφυλακτήρα φροντίζουν για 156,6 κιλά αρνητικής άνωσης στα 200 χαω, 60 περισσότερα από αυτά μιας συμβατικής Vantage. Η ανάρτηση έχει γίνει σαφώς πιο προσανατολισμένη για χρήση πίστας. Πιο σκληρά ελατήρια και ακόμα πιο χαμηλού προφίλ είναι εκεί για να δώσουν χαρακτηριστικά ακραίας ενεργητικής ασφάλειας. Η αεροτομή στο πίσω μέρος ολοκληρώνει το αεροδυναμικό πακέτο και είναι τόσο μεγάλη ώστε να υπενθυμίζει στους οδηγούς που ακολουθούν ποιος είναι το αφεντικό της πίστας.   

 

 

Στο εσωτερικό, τα άνετα και πολυτελή καθίσματα της Vantage έχουν δώσει τη θέση τους σε δύο αγωνιστικά bucket, εγκεκριμένα από τη FIA, ενώ μπροστά τους βρίσκονται δύο οθόνες πολυμέσων. Τα πάρα πολλά κουμπιά που φαίνονται στο πάνελ ελέγχου δεν ενεργοποιεί κάποια gadget τύπου James Bond, αυτή είναι μια εντελώς διαφορετική Aston Martin.

H Vantage δεν θα είναι η μοναδική Aston Martin που θα χρησιμοποιείται σε περίπτωση ανάγκης. Μια DBX θα έχει τον ρόλο του ιατρικού αυτοκινήτου που θα προσφέρει τις πρώτες βοήθειες σε περίπτωση ατυχήματος. Και αυτή θα έχει τον ίδιο κινητήρα της AMG, αλλά με ακόμα περισσότερη ιπποδύναμη φτάνοντας τα 542 άλογα. Το πίσω κάθισμα της DBX έχει μετασκευαστεί κατάλληλα ώστε να φιλοξενεί τον απαραίτητο εξοπλισμό πρώτων βοηθειών και σωστικών μέσων. Οι πυροσβεστήρες και το απινιδωτής είναι τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του «έξτρα» εξοπλισμού, ο οποίος περιστοιχίζεται από 4 επίσης αγωνιστικά bucket καθίσματα.

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved