Νέα Hayabusa: Το γεράκι επιστρέφει με πιο γαμψά νύχια από ποτέ

Η πρώτη μοτοσικλέτα παραγωγής που έσπασε το φράγμα των 300 χαω, συνεχίζει το διαστημικό της ταξίδι πλήρως ανανεωμένη.

Πέρασαν κιόλας 22 χρόνια από όταν έκανε την εμφάνισή της στους δρόμους η ναυαρχίδα της Suzuki. Όλα αυτά τα χρόνια δέχθηκε μόνο μικρές παρεμβάσεις ουσίες παραμένοντας αναλλοίωτη στα βασικά χαρακτηριστικά, και κυρίως στον χαρακτήρα. Ήταν μία ακόμα απόδειξη του πόσο καλή δουλειά είχαν κάνει τότε οι μηχανικοί του Hamamatsu, στο μακρινό 1999. 

Οι νέες προδιαγραφές ρύπων ανάγκασαν μηχανικούς και σχεδιαστές να γυρίσουν πίσω στα γραφεία τους να να βγουν με μία ολοκαίνουργια Hayabusa. Μια μοτοσυκλέτα που έχτισε τη φήμη της πάνω στις ακραίες επιδόσεις δεν μπορούσε να συμβιβαστεί με ένα «φίμωμα» στην εξάτμιση για να τα καταφέρει. Έτσι η Suzuki πέτυχε το ακατόρθωτο, έκανε τη νεα ‘busa πιο φιλική στο περιβάλλον και στη χρήση χωρίς να χάσει τίποτα στον τομέα των επιδόσεων, ίσα ίσα που κατάφερε να ρίξει και τους χρόνους σε μερικές μετρήσεις.

Ο νέος κινητήρας αποδίδει 187 ίππους παραμένοντας στα 1340 κυβικά και η δύναμη περνάει στον δρόμο με ειδικά σχεδιασμένα γι’αυτήν ελαστικά από τη Bridgestone. Λέμε νέος ο κινητήρας γιατί εκτός από τον κυβισμό που παρέμεινε ίδιος, επανασχεδιάστηκαν πάνω από 500 κομμάτια του. Κιβώτιο ταχυτήτων, ελατήρια, κεφαλή, πιστόνια μπιέλες, στρόφαλος κλπ είναι όλα σχεδιασμένα από την αρχή και ελαφρύτερα.

Όπως και στις δύο προηγούμενες γενιές, ιδιαίτερη προσοχή κι επιμέλεια δόθηκε στην αεροδυναμική.  H Hayabusa ποτέ δεν ήθελε να κοντράρει σε φινέτσα τις ιταλικές μοτοσικλέτες και η σχεδίασή της υπαγορεύεται για ακόμα μία φορά από την ανάγκη της ταχύτητας. Η εμφάνιση θυμίζει ακόμα τη σιλουέτα του γερακιού του πρώτου μοντελου αλλά όλα είναι σχεδιασμένα από την αρχή και βελτιωμένα. Το αεροδυναμικό τούνελ είναι αυτό που τελικά έδωσε και το τελικό σχήμα της μοτοσικλέτας και το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό.

Φυσικά είναι «φορτωμένη» με κάθε είδους ηλεκτρονικά συστήματα όπως συστήμα ελέγχου πρόσφυσης, cruise control, hill & slope control και πάνω από όλα το εξελιγμένο σύστημα SIRS της Suzuki που ελέγχει σε πραγματικό χρόνο όλες τις λειτουργίες της μηχανής. 

Οι πρώτες ανανεωμένες Hayabusa αναμένεται να έρθουν στις αντιπροσωπείες γύρω στα μέσα του 2021 με τιμή που δεν είναι σημαντικά μεγαλύτερη από αυτή του απερχόμενου μοντέλου. Μέχρι τότε έχετε άπλετο χρόνο για να διαλέξετε ανάμεσα στους τρεις χρωματικούς συνδυασμούς με τους οποίους θα είναι διαθέσιμη και είναι οι  Glass Sparkle Black & Candy Burnt Gold, ο Metallic Matte Sword Silver & Candy Daring Red και τέλος ο Pearl Brilliant White & Metallic Matte Stellar Blue.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved