To Land Rover Defender Trophy είναι η αναβίωση ενός θρύλου 400 ίππων

Σαν χτες μας φαίνεται η εποχή που ακόμα επιτρεπόταν η διαφήμιση τσιγάρων και το σαφάρι με τα κίτρινα Land Rover.

Τα ολοκαίνουργια Land Rover Defender έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους στους δρόμους. Παρότι σύγχρονα δεν έχουν κάνει μεγάλους συμβιβασμούς στις εκτός δρόμου δυνατότητές τους και μπορούν άνετα να ακολουθήσουν τα παλιοτερα Land Rover σε κάθε είδους δρόμο, ή μάλλον μή δρόμου. Βέβαια το παλιό καλό Defender δεν φεύγει τόσο εύκολα από την καρδιά των οπαδών του και η Land Rover Classic δεν πρόκειται να τους αφήσει με στερητικό σύνδρομο.

Σε μία προσπάθεια αναβίωσης του Camel Trophy η LRC αποφάσισε να φτιάξει από την αρχή 25 παλιά καλά Defender με τα specs του θρυλικού αγώνα σαφάρι. Δεν επαναπαύτηκε σε ένα απλό reissue, αλλά έκανε σοβαρή δουλειά. Αρχικά κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 ισχύος 400 ίππων γιατί δεν φτάνει μόνο να σκαρφαλώνεις παντού, αλλά να το κάνεις και γρήγορα. 

Η ανάρτηση και τα φρένα έχουν δεχθεί τις απαραίτητες ενισχύσεις και ο εξοπλισμός επιβίωσης είναι αντάξιος της φήμης του αυτοκινήτου. Σχάρα που καλύπτει ολόκληρη την οροφή, εργάτης μπροστά, αλουμινένια πάνελ προστασίας από κάτω και ένα πλήρες εξωτερικό roll cage εγγυάται την ασφάλεια των επιβατών.

Στην εξωτερική εμφάνιση δεν έγιναν περισσότερες παρεμβάσεις για να μην χαθεί ο αέρας της νοσταλγίας. Η απόχρωση παραμένει η ίδια Eastor Yellow και οι ζάντες των 16 ιντσών παραμένουν απλές ατσάλινες όπως παλιά στο χρώμα του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό που δεν φαίνεται απ’έξω έγινε ένας στοιχειώδης εκμοντερνισμός, ή μάλλον εκπολιτισμός στο σπαρτιατικό σαλόνι του κλασικού Land Rover. Μαζί με τα σύγχρονα bucket της Recaro, υπάρχει ένα πλήρες σύστημα infotainment με bluetooth και sat-nav. Οι κίτρινες ραφές σε ταμπλό, καθίσματα και γενικά όλο το εσωτερικό θυμίζουν το χρώμα του αμαξώματος , ενώ τελευταία πινελιά είναι το ρολόι της Eliot Brown το οποίο κοσμεί το πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. 

Το Land Rover Trophy θα είναι διαθέσιμο και στα δύο κλασικά μήκη αμαξώματος με το 90 να κοστίζει 195.000 λίρες και το 110 γύρω στα 10% παραπάνω. Κάθε αγοραστής θα έχει γραμμένο το όνομά του στα φτερά του Defender μαζί με τη σημαία της χώρας καταγωγής του. Μαζί με τα κλειδιά του αυτοκινήτου θα πάρει και μία συμμετοχή για έναν τριήμερο αγώνα στο πεδίο δοκιμών της Land Rover στο Eastnor Castle. Καθόλου άσχημο deal.



3 SHARES