Η Huayra Roadster δεν ρίχνει νερό στο κρασί της

Κόντρα στη λογική της εποχής η Pagani κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα, φτιάχνει αυτοκίνητα που ακονίζουν τις αισθήσεις.

Όλες τις μεγάλες καινοτομίες στον χώρο της αυτοκίνησης τις χρωστάμε σε κάποιους «τρελούς» που πήγαν κόντρα στις σχεδιαστικές νόρμες και τα μηχανολογικά θέσφατα. Είτε μιλάμε για τον Andre Citroen που σκέφτηκε να μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς, είτε για τον Horacio Pagani που σκέφτηκε ότι η «ανοιχτή» έκδοση της διαστημικής Huayra θα είναι πιο σκληροπυρηνική από την κουπέ. Για να γκρεμίσει τον κανόνα που θέλει την cabrio έκδοση ακόμα και του πιο καθαρόαιμου αυτοκινήτου να ειναι μια πιο βαριά, πιο αργή και στην τελική μια πιο ματαιόδοξη και νερωμένη εκδοχή του πρωτότυπου ο δαιμόνιος Αργεντίνος ξεκίνησε από λευκό χαρτί. 

Η Huyara Roadster είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο και δανείζεται μόνο το όνομα και τη σιλουέτα της κουπέ. Το νέο ανθρακονημάτινο πλαίσιο όχι μόνο είναι πιο άκαμπτο, αλλα φροντίζει και να το δείχνει με το αμάξωμα να παραμένει άβαφο και μόνο τα νήματα άνθρακα και η ρητίνη στην οποία εγκιβωτίζονται να καθορίζουν το χρώμα του. Η ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 52%, ένα ποσοστό που θα ήταν εντυπωσιακό ακόμα και για μια βελτιωμενη κουπέ έκδοση, πόσο μάλλον για μια roadster.  

Ο αειθαλής V-12 καρπός συνεργασίας της Mercedes με την AMG παραμένει πίσω από την πλάτη των επιβαινόντων. Κι επειδή όπως αναφέραμε δεν πρόκειται για μια τυπική ανοιχτή εκδοχή είναι βελτιωμένος, φτάνοντας στο μάλλον ικανοποιητικό για την περίσταση αριθμό των 754 ίππων. Με αυτόν τον τρόπο επισφραγίζεται η σχεδόν οικογενειακή σχέση των Γερμανών που είναι «δωρητές καρδιάς» για κάθε τρελή ιδέα της ιταλικής βιοτεχνίας ονείρων. 

 

 

Όμως ούτε η ιπποδύναμη, άλλωστε ζούμε στην εποχή των hypercars με τετραψήφιο αριθμό ίππων, ούτε η τελική των 360 χιλιομέτρων την ώρα είναι το πιο εντυπωσιακό τεχνικό του στοιχείο. Ο συνδυασμός των αεροδυναμικών βοηθημάτων που την φορτίζουν με σχεδόν έναν τόνο αρνητικής άντωσης μαζί με το χαμηλό βάρος ανάγκασαν την Pirelli να σχεδιάσει και να κατασκευάσει ειδικά ελαστικά ώστε να αναπτύσσεται με ασφάλεια η εξωγήινη πλευρική επιτάχυνση που φτάνει τα 1,8 g.  

Ακόμα κι αν είχατε έτοιμη την επιταγή των 2,4 εκατομμυρίων που απαιτούνται για την απόκτησή της δυστυχώς το προβλεπόμενο πλάνο παραγωγής των 100 αυτοκινήτων εξαντλήθηκε με την εμφάνισή της. Το παρακάτω άλμπουμ σας εξηγεί τον λόγο που έγινε ανάρπαστη:

 



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved