Με αυτή τη μηχανή δεν θα ξαναβάλεις βενζίνη

2020 ZERO SR/S - Αλλάζοντας επίπεδο.

Με έδρα στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ, η Zerο Motorcycles δεν έχει ποτέ κατασκευάσει κάτι άλλο από ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες από το 2006 που ιδρύθηκε και δικαίως θεωρείται μια από τις πρωτοπόρους του είδους αυτή τη στιγμή, διαθέτοντας στη γκάμα της μια σειρά μοντέλων που μπορούν να καλύψουν ένα ευρύ φάσμα χρήσεων.

Ακόμη και για την ίδια τη Zero ωστόσο, το SR/S που μόλις μας αποκαλύφθηκε συνιστά με μετακίνηση προς το ευρύτερο κοινό.

Εκ πρώτης όψεως βλέπουμε μια καλοσχεδιασμένη και προσεγμένη γυμνή μοτοσυκλέτα, στην οποία κάποιος θα μπορούσε να εντοπίσει κάμποσες σχεδιαστικές συγγένειες με αντίστοιχες, Ιαπωνικές κυρίως, μοτοσυκλέτες.

Στην ουσία όμως, αυτό που έκανε η Zero με το SR/S ήταν ότι πήρε μια σαφή στροφή στοχεύοντας πλέον κατευθείαν στις βενζινοκίνητες μοτοσυκλέτες που γνωρίζουμε και κατά κόρον αγοράζουμε. Ας δούμε πώς.

Γι’ αρχή έχουμε μια σημαντική αναβάθμιση σε απόδοση, καθώς το νέο μοντέλο με τον νέο κινητήρα ZF75-10 παράγει 110 ίππους και, το σημαντικότερο, 19.4 κιλά ροπής, με τελική ταχύτητα που φτάνει στα 200 km/h. Μιλάμε για εντυπωσιακή βελτίωση, τη στιγμή που με την προηγούμενη γενιά των F και SR μιλούσαμε για 70 άλογα και περίπου 15 κιλά ροπής.

Αυτή είναι η μηχανή της Aston Martin.

 

Αυτά έχουν να κινήσουν ένα βάρος της τάξης των 226 κιλών, αρκετά μέσα στη λογική οποιασδήποτε μεγάλης μοτοσυκλέτας – εκτός των superbikes που παίζουν σε ένα άλλο επίπεδο – και προσφέροντας αυτονομία που στο βασικό πακέτο με τη Z-Force μπαταρία των 14.4 kWh φτάνει στα 260 χιλιόμετρα σε ταχύτητες πόλης ή περίπου τα μισά με το γκάζι ανοικτό στον αυτοκινητόδρομο.

Παράλληλα, η Zero εξόπλισε τη μοτοσυκλέτα της με το ολοκληρωμένο σύστημα Bosch Motorcycle Stability Control που περιλαμβάνει cornering ABS, traction control και συνδυάζεται με έναν σκασμό άλλες ευκολίες, όπως regenerative braking (δηλαδή φόρτιση της μπαταρίας κατά το φρενάρισμα), επιλογές χαρτογραφήσεων κλπ.

Επιπλέον η μοτοσυκλέτα διαθέτει δικό της σύστημα επικοινωνίας με το Διαδίκτυο, επιτρέποντας over the air ενημερώσεις του λογισμικού της, μακρινή διάγνωση και (σε κάποιες περιπτώσεις) επισκευή από τους τεχνικούς της Zero.

Ακόμη περιλαμβάνονται πολλές πρακτικές εξυπηρετήσεις, όπως αντικλεπτική προστασία με άμεσες ενημερώσεις στο κινητό του ιδιοκτήτη, έλεγχος της θέσης της μέσω GPS, παρακολούθηση της στάθμης και της κατάστασης φόρτισης της μπαταρίας, καθώς και ρυθμίσεις από την άνεση του smartphone.

Η νέα μοτοσυκλέτα της Zero σαφώς και δεν είναι φτηνή, ζητώντας περίπου €16,700 ($18,995) για τη βασική έκδοση και €18,500 ($20,995) για την Premium.

Για να κριθεί ωστόσο σωστά αυτή η οικονομική απαίτηση θα πρέπει μάλλον να τεθεί αντιμέτωπη με την πραγματικότητα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, όπου λίγα μοντέλα μπορούν να μπουν στη ζυγαριά.

Δες το παρακάτω άλμπουμ για να δεις την απίστευτη Zero SR/S:



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved