Η Tag Heuer θυμάται τα πιο όμορφα χρώματα που έχουμε δει ποτέ σε μονοθέσιο της F1

To Carrera σε μαύρο και χρυσό έχει κάτι από τη Lotus John Player Special

Από όταν μπήκαν οι διαφημίσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, και ειδικά οι καπνοβιομηχανίες, πολλοί ήταν αυτοί που είπαν ότι δεν χάθηκε μόνο ένα κομμάτι από τον ρομαντισμό και τον ερασιτεχνισμό των αγώνων, αλλά ότι και τα ίδια τα αυτοκίνητα δέχθηκαν ένα σοβαρό πλήγμα αισθητικής. Σε κάποια στιγμή απλά τα συνήθισαν, με τον πακτωλό των χρημάτων να δρα καταλυτικά σε αυτό, για να μην πούμε ότι εξαρτήθηκαν σε βαθμό που να μοιάζει με την εξάρτηση που προκαλεί η νικοτίνη.

 

 

Οι διαφημίσεις τσιγάρων μπορεί να ανήκουν στο παρελθόν, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι εκείνο το ταξίδι επιχρωματισμού δεν είχε και τις  δικές του καλές στιγμές. Θα εξαιρέσουμε τα αυτοκίνητα στα χρώματα του Martini, άλλωστε αυτό είναι ποτό, και ας θυμηθούμε για λίγο τον πολυτελή συνδυασμό μαύρου και χρυσού της John Player Special. Ένας συνδυασμός τόσο ταιριαστός που βγήκε και από τους αγώνες και πέρασε σε διάφορες μορφές στον δρόμο. Οι ακτινωτές ζάντες της BBS χρυσό κουμπώνουν ιδανικά σε μαύρα σπορ αυτοκίνητα από τις δεκαετίες του ‘70 και του ‘80 και καταφέρνουν να ξεπλύνουν την κιτς κληρονομιά του χρυσού στα αυτοκίνητα.

Απομιμήσεις και παραλλαγές αυτού του κλασικού χρωματικού συνδυασμού είδαμε πάρα πολλές, αν και τα τελευταία 25 χρόνια μάλλον έχουν ατονήσει, το ιδανικό timing για μια αναβίωση. Καλύτερη για να αναλάβει μια τέτοια μηχανοκίνητη αναβίωση δεν θα μπορούσε να υπάρξει από την Tag Heuer, την ωρολογοποία που έχει συνδέσει την ύπαρξή της με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

 

 

Ο συνδυασμός μαύρου-χρυσού έχει επανέλθει δυναμικά στα ρολόγια την τελευταία τριετία, αλλά κανείς δεν το κάνει με τρόπο που να θυμίζει τη Lotus 98T που οδηγούσε ο Ayrton Senna στα 80s. Για τη συγκεκριμένη περίσταση, η κάσα των 42mm είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από χρυσό 18Κ, μαζί με τα κουμπιά του χρονογράφου και γενικά όλα τα μεταλλικά αντικείμενα που θα μπορούσε να βρει κανείς σε ένα Carrera.

 

 

To καντράν είναι σε μια «ηλιοκαμένη» μαύρη απόχρωση, σαν να έχει ήδη πάνω του την πατίνα δεκαετιών, ενώ αντίστοιχα vintage αίσθηση έχει και το μαύρο κροκό λουράκι, του οποίου η μπούκλα είναι φυσικά από χρυσό 18Κ. Παρά την καλαισθησία του χρυσόμαυρου  Carrera, δεν είμαστε σίγουροι ότι ταιριάζει σε κάποιο χέρι που κρατάει ένα σύγχρονο τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση και κουμπάκια, ίσως ένα ξύλινο της Nardi με βουρτσιμένα μπράτσα να του πηγαίνει περισσότερο.

​​

 

​​​​​​