Τελικά τι είναι αυτό που κοιτάμε περισσότερο σε μία γυναίκα;

Θέλουμε την προσωπικότητα της ή θέλουμε τις επιτυχίες της στη δουλειά; Μια νέα έρευνα μας εξηγεί.

Μπορούν τα χρήματα να αγοράσουν τον έρωτα; Όπως -υπό προϋποθέσεις- δεν μπορούν να αγοράσουν την ευτυχία, με τον ίδιο τρόπο δεν μπορούν να εξασφαλίσουν και την εγγυημένη συμβατότητα με ένα άτομο, καθώς άλλοι παράγοντες είναι που τελικά μετράνε περισσότερο.

Όπως διαπίστωσε νεότερη μελέτη, η προσωπικότητα είναι που θα κερδίσει τελικά το ενδιαφέρον σε ένα ραντεβού ή στην αναζήτηση μιας σχέσης παρά τα «λεφτά» αισθήματα. Οι ερευνητές από το το Πανεπιστήμιο του York και το Πανεπιστήμιο του Essex ανέλυσαν περισσότερες από ένα εκατομμύριο αγγελίες γνωριμιών από όλο τον κόσμο.

Διαπίστωσαν διαφορά ανάμεσα στις χώρες που εξέτασαν, ανάλογα και με το βιοτικό τους επίπεδο. Για παράδειγμα, ο οικονομικός παράγοντας στα άτομα που διέμεναν στις ΗΠΑ, τη Γαλλία και τον Καναδά δεν ήταν τόσο σημαντικός στην εύρεση συντρόφου. Αντίθετα, ένα ευκατάστατο ταίρι ήταν περιζήτητο στην Ινδία.

 

 
 

Οι βασικοί λόγοι που πλέον δεν έχεις όρεξη για σεξ

«Η μελέτη μας αναδεικνύει ότι η προσωπικότητα γίνεται όλο και πιο σημαντική στις δυτικές χώρες, όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, χωρίς όμως να βλέπουμε την ίδια τάση στην Ινδία», επισήμανε ο συν-ερευνητής δρ. Quentin Lippmann.

Για τη μελέτη, η ερευνητική ομάδα ανέλυσε αγγελίες γνωριμιών μεγάλων ειδησεογραφικών πρακτορείων στον Καναδά, τη Γαλλία και την Ινδία, καθώς και δεδομένα από δημοσιεύσεις από το 1950 έως το 1995 και από 41 περιφερειακές εφημερίδες του Καναδά και των ΗΠΑ το 1995. Επικεντρώθηκαν στη γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε και έτσι τις κατέταξαν σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες.

 

 
 

Προσπαθείτε και εσείς να την ψήσετε για πρωινό σεξ;

Έτσι, η «οικονομική» χρήση της γλώσσας επικεντρώθηκε στην οικονομική κατάσταση ενός πιθανού συντρόφου, ενώ οι όροι που χρησιμοποιούνταν για την προσωπικότητα κάλυπτε χαρακτηριστικά όπως η ανοιχτότητα και η εξωστρέφεια. Αντίστοιχα, η «σωματική» χρήση της γλώσσας έδειχνε κάποια προτίμηση στην εξωτερική εμφάνιση και η χρήση της γλώσσας για να περιγράψει το γούστο κάλυπτε τα χόμπι και τις συνήθειες των ατόμων.



©2016-2024 Ratpack.gr - All rights reserved