Μόνο μία άσκηση μπορεί να αυξήσει την σεξουαλική σου απόδοση

Είναι πολύ απλή και μπορείς να την εξελίξεις.

Οι ιατροί εδώ και χρόνια συστήνουν στις γυναίκες να κάνουν ασκήσεις πυελικού εδάφους, ή ασκήσεις Kegel, όπως είναι ευρύτερα γνώστες.

Ακριβώς επειδή τονώνουν τους μύες του πυελικού εδάφους που υποστηρίζουν τη μήτρα, οι γυναικολόγοι ενθαρρύνουν τις γυναίκες να τις κάνουν κατά τη διάρκεια της κύησης, αλλά και να τις συνεχίσουν για το υπόλοιπο της ζωής τους.

Μερικές εναλλακτικές ασκήσεις για εσένα που βαρέθηκες τα deadlifts

Εάν εφαρμοστούν για μερικά λεπτά καθημερινά, οι ασκήσεις αυτές μπορεί να βοηθήσουν στον τοκετό και στην αποκατάσταση του σώματος μετά από αυτό, να συμβάλουν στην πρόληψη της ακράτειας ούρων, καθώς και να βελτιώσουν τη σεξουαλική ζωή των γυναικών.

 

 
 

Οι ασκήσεις Kegel όμως, δεν απευθύνονται πλέον μόνο σε γυναίκες. Αρκετές είναι οι μελέτες που έχουν δείξει ότι οι ασκήσεις πυελικού εδάφους βοηθούν στην αντιμετώπιση της ακράτειας ούρων και ενδεχομένως της στυτικής δυσλειτουργίας (ΣΔ) στους άνδρες.

Φαίνεται όμως πως το δύσκολο κομμάτι είναι να πείσει κανείς τους άνδρες μέσης ηλικίας να τις συμπεριλάβουν στην καθημερινή τους ρουτίνα.

Οι άνδρες μπορεί να κάνουν καρδιοτονωτικές ασκήσεις για την καρδιά τους και να γυμνάζουν τους κοιλιακούς τους με στόχο το πολυπόθητο six-pack, αλλά φαίνεται ότι παραμελούν τους μύες του πυελικού εδάφους. Αυτοί όμως είναι οι μύες που σχετίζονται άμεσα με τη σεξουαλική και την ουρολογική υγεία.

 

 
 

Οι άνδρες έχουν το ίδιο δίκτυο μυών πυελικού εδάφους με τις γυναίκες, το οποίο εκτείνεται σαν αιώρα από τον κόκκυγα στο ηβικό οστό.

Οι μύες υποστηρίζουν τη μέση, το υπογάστριο, την ουροδόχο κύστη, το έντερο και βοηθούν στην αποφυγή της ακράτειας ούρων και κοπράνων. Στους άνδρες, οι μύες αυτοί περιβάλλουν τη βάση του πέους και ενεργοποιούνται κατά τη διάρκεια της στύσης, του οργασμού και της εκσπερμάτισης. Επίσης είναι υπεύθυνοι για την αύξηση της ροής του αίματος στο πέος.



2 SHARES