Του παραπονέθηκαν για λάθος φαγητό, δεν θα πιστεύετε πώς «απάντησε» ο ιδιοκτήτης

Θα σε «τρελάνει» η αντίδρασή του.

Σε όλους μας έχει τύχει να μας έρθει λάθος παραγγελία στο εστιατόριο το οποίο επιλέξαμε για να δειπνήσουμε. Άλλες φορές φταίει ότι σερβιτόρος δεν είναι συγκεντρωμένος, άλλες ότι ο πελάτης δεν είπε σωστά την παραγγελία.

Παρόλα αυτά, ο κανόνας λέει ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο:

 

 

Το σκηνικό για το οποίο σας γράφουμε έγινε σε ταβέρνα της Αυστρίας και για να λέμε την αλήθεια δεν έχει προηγούμενο. Δύο τουρίστες έκαναν το λάθος να παραπονεθούν για λάθος γεύμα στον μαγαζάτορα.

Η επική συνέχεια βρίσκεται στο παρακάτω άλμπουμ: