Σφίξε πόδια και πλάτη με ένα superset δύο ασκήσεων
16 SHARES

Το Σαββατοκύριακο πέρασε, ώρα να δώσεις πόνο.

Και ποιος δεν θα ήθελε να κάνει πλάτες σαν του Tom Hardy. Από καχεκτικό στο «Rock n’ Rolla», ντούκεψε στο «Warrior», τον θαυμάσαμε και στο Venom και τον παραδεχτήκαμε πραγματικά ως Bane στο «Dark Knight Rises».

Και κάπως έτσι βρέθηκε το ασκησιολόγιό του μπροστά μας.

Aν θες να κάνεις πλάτες, αλλά να μην ζοριστείς πολύ επειδή δεν το έχεις πολύ με το μονόζυγο, σου έχουμε δύο εναλλακτικές ασκήσεις με αλτήρες που θα σου κάνουν τη δουλειά. Και όχι μόνo στην πλάτη, αλλά και στα πόδια.

Ψήνεσαι;

yes

 

Τι θα κάνεις;

Θα ασχοληθούμε λοιπόν με ένα superset δύο ασκήσεων. Πριν όμως φτάσουμε στο κυρίως μενού θέλουμε να κάνεις καλό ζέσταμα. Και αυτό θα περιλαμβάνει ένα πιο χαλαρό superset που θα επαναλάβεις τρεις φορές. Έχουμε και λέμε:

 

1. Mountain Climbers

Επαναλήψεις: 25

mountttt

2. Σανίδα

Διάρκεια: 20 δευτερόλεπτα

OpulentZanyBumblebee small

 

3. Βαθιά Καθίσματα

Επαναλήψεις: 15

bodyweight squat

 

Τώρα που είσαι έτοιμος πάμε στην άσκηση…

Πάρε τους αλτήρες στα χέρια και ετοιμάσου. Αν θες να δυσκολέψεις το επίπεδο, μπορείς κάθε φορά να προσθέτεις παραπάνω κιλά. 

Διαδικασία: Ξεκινάς με 15 Ρουμανικές Άρσεις Θανάτου και δίχως διάλειμμα, άλλες 15 επαναλήψεις Κωπηλατικής με Αλτήρες σε όρθια θέση. Κάνε το σετ τουλάχιστον 4 φορές (μέχρι 6). 

 

Ρουμανικές Άρσεις Θανάτου

dumbbelldeadlift 1457044319

Κωπηλατική με Αλτήρες σε όρθια θέση

kop



16 SHARES