Bigstock Δύο απλές ασκήσεις για να εκτινάξεις το Upper-Body

Τα πράγματα είναι λιγότερο σύνθετα από όσο νομίζεις. 

Για να σας δείξουμε το πόσο σημαντικό είναι το πάνω μέρος του κορμιού στη ζωή ενός άντρα, θα σας διηγηθούμε ένα σκηνικό που έτυχε κάποτε σε έναν από τους συντάκτες του Ratpack -ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε.

Γύρισε, που λέτε, μια μέρα η πρώην του και του είπε: «Μου αρέσει πάρα πολύ η αγκαλιά-γεράκι που μπορεί να προσφέρει ένας άντρας». Με τον όρο αυτό, η τύπισσα εννοούσε την αγκαλιά εκείνη που μπορεί να προσφέρει ένας άντρας με φαρδιές πλάτες και γυμνασμένο στήθος, ένας άντρας που ανοίγει τα χέρια του και κλείνει μέσα στις... γερακίσιες φτερούγες του το ανυπεράσπιστο θυλυκό. Ο δικός μας είχε πλάτες περίπου 7 εκατοστά (από τη μία άκρη ως την άλλη), οπότε λογικό ήταν να έχει αποκτήσει ημιψυχολογικά από εκείνη τη μέρα. 

Για να μη βρεθείς επομένως στη θέση του, οφείλεις να δίνεις περισσότερη προσοχή στο πάνω μέρος του κορμιού σου. Όχι τίποτε άλλο, αλλά αν το παραμελήσεις ενδέχεται να δημιουργηθούν μυϊκές ανισορροπίες και ο μοναδικός τρόπος για να τις αποφύγεις δεν είναι άλλος από την διατήρηση μιας σωστής ισορροπίας στην προπόνησή σου. 

Εδώ είσαι

Τα πράγματα είναι απλά. Συνδυάζεις πους απς για το στήθος (plus ώμοι, δικέφαλα, τρικέφαλα, τραπεζοειδείς, κορμό) όρθια κωπηλατική με μπάρα (barrel rows) για την πλάτη σου κι έγινες!

Ξεκινάς με 5 barrel rows

bent over row

Kαι με το που τελειώνεις ακουμπάς τη μπάρα στο έδαφος και κάνεις αμέσως 5 πους απς.

pushup

Πού πας;

Αυτός ήταν ο 1ος γύρος.

Έχεις να κάνεις άλλους 4 :)