Πέντε ασκήσεις αποκλειστικά για τους κάτω κοιλιακούς
56 SHARES

O Jax Teller έχει τον τρόπο του, εμείς τον δικό μας.

Αν τα μπράτσα είναι το νο.1 μέρος του σώματος που θέλει ένας άντρας να είναι πέτρα, οι γυμνασμένοι κοιλιακοί αποτελούν τον διακαή πόθο του. Είναι ίσως το πιο δύσκολο σημείο για να φανεί γραμμωμένο, καθώς ό,τι παραπάνω λίπος τρως καταλήγει εκεί.

Αν θες να κάψεις το σωσίβιο σου έχουμε λύση.

Ωστόσο αν θες να έχεις μία ελπίδα να γυμνάσεις καλύτερα αυτή την περιοχή και ιδιαίτερα τους κάτω κοιλιακούς με τους οποίους δεν έχεις πολυασχοληθεί, ακολούθησε το παρακάτω ασκησιολόγιο και βάλε τις βάσεις για να γίνεις… McGregor.

Ξεκινάμε!

 

 

1. Κοιλιακοί V Shit Ups

Επαναλήψεις: 12-15 | Σετ: 4

v

 

2. Squat με μπάρα

Επαναλήψεις: 10-12 | Σετ: 4

barbell squat

 

3. Κοιλιακοί ψαλιδάκια

Επαναλήψεις: 15-20 | Σετ: 4

abs

 

4. Κοιλιακούς ποδήλατο

Επαναλήψεις: 12-15 | Σετ: 4

bice

 

 

5. Κοιλιακούς στο μονόζυγο

Επαναλήψεις: 10-12 | Σετ: 4

 

knees

 



56 SHARES