Τα 5 κλασικά λάθη που κάνεις μετά την προπόνηση

Πιο προβλέψιμα και από ανατροπή Λεβαδειακού στο στοίχημα.

Δεν είσαι ούτε ο πρώτος, ούτε και ο τελευταίος που κάνει αυτά τα λάθη. Και λογικό είναι να τα κάνεις γιατί δεν είναι δα και δύσκολο να ξεστρατίζεις. Ποιος δεν θα ήθελε άλλωστε μετά από 2-3 ώρες έντασης και κόπωσης να ζήσει τη νιρβάνα του όπως ο ίδιος προτιμά.

Παρόλα αυτά, αν σέβεσαι τον κόπο και τον ιδρώτα σου, ή έστω τα λεφτά που δίνεις για συνδρομή στο γυμναστήριο, τότε δώσε προσοχή στα παρακάτω tips και φρόντισε να αρχίσεις να τα αποφεύγεις από χτες.

Ειδικότερα αν δεν έχεις πρόθεση να ακολουθήσεις καμιά διατροφή, αν αποφύγεις τις παρακάτω κακοτοπιές θα σωθείς. Γενικώς να έχεις στο μυαλό σου. 

 

1. Μένεις με τα ρούχα του γυμναστηρίου

sweating 1 1

Ακόμα και αν δεν ίδρωσες αρκετά, πρέπει να ξέρεις ότι τα ρούχα με τα οποία μόλις έγινες μούσκεμα είναι γεμάτα βακτήρια. Πέρα από αυτό, που μπορεί να μην σου λέει κάτι, να ξέρεις ότι μένοντας με τα ίδια ρούχα φλερτάρεις σοβαρά με την πνευμονία.

Λύση: Το γυμναστήριο δεν έχει τα αποδυτήρια απλώς για να αλλάζεις. Κάνε το μπανάκι σου μετά την άσκηση, βάλε τη νέα αλλαξιά σου και μην φοβάσαι τίποτα. Σε θέλουμε φρεσκαδούρα όταν πας σπίτι.

 

2. Θαμώνας του καναπέ

couch

Μετά την προπόνηση νιώθεις ότι αξίζεις τη χαλάρωση. Ειδικότερα αν έχει βραδιά Champion's League, το ξέρω, δεν υπάρχει περίπτωση να σηκωθείς. Ωστόσο, το να μένεις ακίνητος ή τέλος πάντων να έχεις θρονιαστεί σε μια πολυθρόνα είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να κάνεις, καθώς το αίμα πρέπει να κυκλοφορεί προκειμένου να επανέλθει το σώμα στην αρχική του κατάσταση.

Λύση: Δεν το λένε αποθεραπεία άδικα. Μετά την άσκηση, πέραν των διατάσεων που είναι απαραίτητες για τους μύες σου, πήγαινε στο διάδρομο και τρέξε σε χαμηλή ταχύτητα για 5-10 λεπτά. Θα γλιτώσεις από πιασίματα και μυικούς τραυματισμούς.

 

3. Διατροφή; Το άλλο με τον Τότο το ξέρεις;

Eating

Το πιο συνηθισμένο από όλα: Τελειώνεις τη γυμναστική, και η λιγούρα σου έχει χτυπήσει κόκκινο. Όσες αντιστάσεις και αν έχεις σαν άνθρωπος, το στομάχι δεν υπακούει τη λογική. Επομένως αντί να φας ένα φρουτάκι ή να πιεις ένα τσάι, παραγγέλνεις με τους κολλητούς.

Λύση: Αν θες να φας μετά την άσκηση, ρίξε μια ματιά στις παρακάτω τροφές που είναι ό,τι πιο ευεργετικό μπορείς να καταναλώσεις μετά την προπόνηση. Επίσης καλό θα είναι να φας 20-30 λεπτά μετά το τέλος της προπονησης. Ναι, κάνε λίγο υπομονή γιατί έτσι θα κάψεις πιο εύκολα τις θερμίδες.  

 

4. Δεν είναι ώρα για αγγαρείες

car

Δούλεψες όγκο σήμερα και νιώθεις σαν τον Χαλκ. Ναι, δυνάμωσες για τα καλά, ωστόσο κάνε κράτει, και μην τεστάρεις τη δύναμή σου μετά την προπόνηση. Η μετακίνηση της ντουλάπας μπορεί να περιμένει ή δεν είναι αναγκή να ανεβάσεις τώρα όσα ξύλα θα χρειαστείς για το τζάκι στο υπόλοιπο του χειμώνα. Οι βαριές εργασίες αμέσως μετά την προπόνηση θα σου επιβαρύνουν την πλάτη, τα πόδια και τους μύες. Είναι λόγος τραυματισμού.

Λύση: Ξεκουράσου και άσε την φασίνα για αύριο.

 

5. Πιέζεσαι παραπάνω απ' όσο πρέπει

exhausted

Τη Δευτέρα γύμνασες πόδια, την Τετάρτη χέρια, την Παρασκευή πήγες για λίγο τρέξιμο, άρα το Σάββατο μπορείς να καταπονηθείς. Παρόλα αυτά, το γεγονος ότι η τελευταία σου προπονήση ήταν κάπως χαλαρή δεν σημαίνει ότι το σώμα σου δεν χρειάζεται ξεκούραση.

Λύση: Φέρσου στο σώμα σου με σεβασμό, ξεκούρασέ το, ακόμα και αν εσύ δεν νιώθεις καταπονημένος, και εκείνο με τη σειρά του θα σε επιβραβεύσει.



Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies