Bigstock Σταμάτα επιτέλους να φοβάσαι τα κατακόρυφα push ups
22 SHARES

Σεβασμός στην άσκηση που θα απογειώσει τον κορμό σου.

Αν δεν τα έχεις συνηθίσει φυσιολογικό είναι να τα τρέμεις. Και να σου πούμε και κάτι; Αν δεν εμπιστεύεσαι τα χέρια σου, καλά κάνεις. Ούτε να το σκεφτείς να τα δοκιμάσεις. Αν όμως αισθάνεσαι δυνατός και απλώς φοβάσαι, δες το σαν το απόλυτο challenge.

Διότι άμα τα καταφέρεις θα έχεις ανεβάσει επίπεδο το πάνω μέρος του κορμιού σου.

Υπάρχουν βέβαια και τα push ups για ΟΫΚάδες αν σε ενδιαφέρει.

 

Γιατί όμως κατακόρυφα PUSH UPS;

Έχουμε πει επανειλημμένα ότι τα push ups ως άσκηση είναι η πληρέστερη όλων καθώς γυμνάζεις ταυτόχρονα όλες τις μυϊκές ομάδες (από τα πόδια, την πλάτη μέχρι και χέρια) και χωρίς κίνδυνο καθώς σηκώνεις το βάρος του σώματός σου. Αν όμως θες να κάνεις περισσότερη δουλειά στο πάνω μέρος του κορμιού (τρικέφαλους- ώμους) τότε αξίζει να τους δώσεις μια ευκαιρία.

Πάρε λίγη φόρα προς τον τοίχο και κάνε κατακόρυφο έχοντας τα χέρια τεντωμένα λίγο πιο έξω από το άνοιγμα των ώμων. Ταυτόχρονα τα πόδια σου ακουμπούν στον τοίχο και πλέον είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις.

Λύγισε αγκώνες και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Δεν θέλει πολύ, παρά μόνο 5-8 επαναλήψεις τη φορά. Πλέον δεν σηκώνεις το σώμα σου σε οριζόντια στάση. Σκέψου ότι στέκεσαι απλώς αντί για πόδια χρησιμοποιείς τα χέρια σου.

Το παρακάτω βίντεο θα σου δείξει όλη την κίνηση.

 

 

 

Συμβουλές

-Για να κάνεις την άσκηση είμαστε βέβαιοι ότι εμπιστεύεσαι τα χέρια σου, ωστόσο κάνε την καλή και βάλε ένα μαξιλάρι κάτω από το κεφάλι σου. Ποτέ δεν ξέρεις.

-Μην τρελαθείς στις επαναλήψεις άμα δεις ότι τα καταφέρνεις. Καλή και η τρέλα, αλλά το αίμα που σου ανεβαίνει στο κεφάλι δεν είναι και ό,τι καλύτερο. Ιδιαίτερα αν το έχεις κρατήσει πολύ ώρα.

-Αν τώρα έχεις γίνει γκουρού του σπορ προσπάθησε να μάθεις αυθεντικό κατακόρυφο. Σκέψου τότε τι δύναμη θα έχουν τα χέρια σου. Δεν λέμε ότι είναι εύκολο αλλά θα σημάνει ότι έχεις ανέβει 2 και 3 επίπεδα παραπάνω.

-Αν πάλι τρέμεις στην ιδέα του κατακόρυφου, υπάρχει και άλλος τρόπος για να τα κάνεις: Push Ups σε Ορθή γωνία στο κουτί

Φέρε πόδια και κορμί σε στάση ορθής γωνίας και βάλε ένα κουτί ή έστω κάτι σταθερό σαν στήριγμα. 

 

vertical90

 

Σε φτιάξαμε πάλι...

 



22 SHARES