Πώς θα χτίσεις κοιλιακούς σαν υπερήρωας
22 SHARES

Μία ματιά στο ασκησιολόγιο των super heroes θα σε κάνει «κομμάτια».

Είναι μία στάνταρ άσκηση για να σφίξεις σε όλο το πάνω μέρος του σώματός σου. Και πρόσεξε, δεν το κάνουν τίποτα τυχαίοι, αλλά κάτι τύποι όπως οι Ryan Reynolds (Deadpool) και Sebastian Stan (Winter Soldier) όταν θέλουν να σφίξουν κοιλιακούς κάθε φορά που παίζουν τους σούπερ ήρωες της Marvel.

Δεν θέλει κάτι το τρομερό, απλώς ένα μονόζυγο στο γυμναστήριο (μέχρι και στο πάρκο) και αρκετή, μα αρκετή υπομονή. Και αυτό γιατί θα πονέσεις αρκετά στην παλάμη, θα ζοριστείς σε κάθε ροκάνισμα αλλά στο τέλος θα δεις ότι από upper body, σκίζεις!

 

Βασικές Προϋποθέσεις

-Σε κάθε άσκηση τα χέρια σου πρέπει να είναι λίγο πιο ανοιχτά από το άνοιγμα των ώμων.

-Κάθε φορά που ανεβάζεις τα πόδια προσπαθείς να το κάνεις γρήγορα (όχι βιαστικά), ενώ στην κάθοδο όσο πιο αργά μπορείς.

-Τα χέρια σου πρέπει να είναι σφιχτά έτσι ώστε να κατά την άσκηση το σώμα σου να είναι ευθυγραμμισμένο χωρίς να ταλαντεύεται. Σφιχτές γροθιές λοιπόν, όπως ο Thanos.

 

original

 

 

Οι ασκήσεις

Πάμε τώρα στο ασκησιολόγιο. Ακολουθώντας τα παραπάνω tips, τρεις είναι οι ασκήσεις που θα ακολουθήσεις. Κάνε την κάθε μία από από 6-12 επαναλήψεις επί 3-5 σετ και θα νιώσεις το κορμί σου να παίρνει φωτιά. Για πάμε!

 

1. Άρσεις γονάτων στο στήθος

bicep1

 

2. Πλάγιες Άρσεις γονάτων

twisting

 

3. Άρσεις Toes to bar

Toes To Bar



22 SHARES