Ένα δεκάλεπτο-φωτιά για τα πόδια σου

Δεν θα περπατάς, θα σπρώχνεις τη γη.

Το βασικό λάθος των περισσότερων γυμναστηριακών είναι ότι δίνουν έξτρα προσοχή στο πάνω μέρος του σώματος, αφήνοντας τα πόδια στην τύχη τους. Μην επαναλαμβανόμαστε όμως, τα έχουμε γράψει για αυτούς τους τύπους, οπότε αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία θυμήσου τη συμβουλή μας.

Τώρα για σένα που έχεις μάθει να γυμνάζεις όλο το κορμί σου και θες να το πας ένα βήμα παραπάνω, σου έχουμε εδώ την υπέρτατη άσκηση. Και μάλιστα χωρίς να χρειάζεσαι κάποιο βάρος.

 

Τι θα κάνεις

Ουσιαστικά θα κάνεις ένα πρόγραμμα που θα διαρκέσει (κρατήσου) 10 ολόκληρα λεπτά. Τα σετ χωρίζονται σε 45 δευτερόλεπτα άσκησης, 15 δευτερόλεπτα ξεκούρασης. Και μετά πάλι από την αρχή, μέχρις ότου να ολοκληρώσεις το δεκάλεπτο.

Ετοιμάσου ψυχολογικά, κάνε καλό ζέσταμα και ετοιμάσου να σφίξεις. Είσαι ένα κλικ μακριά από το κάψιμο. Με το που πατήσεις το play, εμφανίζεται όλο το πρόγραμμα. Μετά, θα βρεθείς απλά στο έλεός της...

 

Για πάμε!



Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies