Μήπως βαράς μεγάλες απαλεψιές τελευταία;
53 SHARES

4 τροφές που έρχονται να τσακίσουν την κακοκεφιά σου.

Οι απαλεψιές συμβαίνουν. Είναι μέσα στο πρόγραμμα. Και οπωσδήποτε, κάποιες ημέρες είναι πολύ πιο δύσκολες από κάποιες άλλες. Αν όμως έχεις πάρει πρέφα πως η κατάθλιψη έχει αρχίσει ήδη να σου χτυπάει την πόρτα, δεν σημαίνει πως πρέπει να μείνεις με σταυρωμένα τα χέρια.

Η διατροφή βοηθάει. Και κάποιες τροφές βοηθούν περισσότερο από κάποιες άλλες. Οι παρακάτω 4 θα κηρύξουν ανένδοτο στην κατάθλιψη και θα βοηθήσουν στη μεγάλη μάχη μαζί της. Δώσε βάση.

 

1. Καρύδια

the health benefits of walnuts in shells 700 350

Σε περίπτωση που δεν το γνώριζες, πρόκειται για κορυφαίο superfood για τον λόγο και μόνο ότι είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Πέρα του ότι βάζει το σώμα σε μία γραμμή κρατώντας ισορροπημένο τον μεταβολισμό, έχει παρατηρηθεί από έρευνες πως οι τροφές πλούσιες σε ωμέγα-3 (σ.σ.: και κυρίως τα καρύδια) βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του εγκεφάλου – προσόν απαραίτητο για την μείωση συμπτωμάτων κατάθλιψης. Οπότε το λες και must.

 

2. Μύρτιλο

bueber

Αν δεν σου λέει κάτι μπορεί να το ξέρεις ως μπλούμπερι. Σωτήριο και αντιοξειδωτικό, όπως και τα υπόλοιπα της οικογένειας – από raspberries μέχρι φράουλες. Ιδανικά για να συνοδέψουν το πρωινό, έχουν παρατηρηθεί πως ενεργούν με τον ίδιο τρόπο που δουλεύουν και τα placebo. Πιο συγκεκριμένα, ασθενείς με χρόνια κατάθλιψη θεραπεύτηκαν ακολουθώντας συγκεκριμένο πρόγραμμα διατροφής και αφού τα ενέταξαν στο καθημερινό τους διαιτολόγιο. Δώσε τους μία ευκαιρία.

 

3. Μανιτάρια

mush

Υπάρχει καλός λόγος που το μανιτάρι πρέπει να μπει στη διατροφή σου. Αρχικά, οι χημικές του ουσίες αντιτίθενται στην ινσουλίνη με αποτέλεσμα να κρατάς χαμηλά τα επίπεδα ζάχαρης στο αίμα σου. Άρα κρατάς μακριά τόσο τον διαβήτη όσο και την κακοκεφιά καθότι η ζάχαρη την επηρεάζει ξεκάθαρα. Εκτός αυτού, βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία της σεροτονίνης που είναι ο κεντρικός νευροδιαβιβαστής που ευθύνεται για την ψυχική μας υγεία. Μηδέν θερμίδες επίσης και μηδέν λιπαρά. Να ξέρουμε και τι λέμε…

 

4. Ντομάτες

insalata greca

Τόσο απλό, τόσο θαυματουργό. Θα έχεις ακούσει ήδη για τις ιδιότητες της στο αίμα. Καιρός να μάθεις και τι προσφέρει στην ψυχική υγεία. Οι ντομάτες περιέχουν φολικό και άλφα-λιποϊκό οξύ. Και οι δύο ουσίες είναι νούμερο ένα πολεμοφόδια για την κατάθλιψη. Σε έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί, έχει παρατηρηθεί πως ασθενείς με χρόνια κατάθλιψη παρουσίαζαν ανεπάρκεια σε φολικό και άλφα-λιποϊκό οξύ, γεγονός που οδήγησε τους ψυχοερευνητές και τους διατροφολόγους να εντάξουν τις ντομάτες στο καθημερινό διαιτολόγιο. Το φολικό οξύ κοντρολάρει την ντοπαμίνη και την σεροτονίνη ώστε να μην σουλατσάρουν ανεξέλεγκτα στο σώμα σου, ενώ το άλφα-λιποϊκό λειτουργεί ως συμπλήρωμα διατροφής για τον εγκέφαλο. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ντομάτες. Εύκολα.  

 



53 SHARES