Πιες καφέ, αγόρι μου, να κάνεις μούσκουλα!

5 λόγοι που πρέπει να τιμάς τον καφέ σου πριν την προπόνηση.

Για να κάνεις σωστή προπόνηση θέλεις και τα κατάλληλα «εργαλεία». Από τις συνθήκες που θα συναντήσεις στο γυμναστήριο, στο χρόνο που θα αφιερώσεις και κυρίως τη διάθεση που θα επιδείξεις. Ιδιαίτερα το τελευταίο πρέπει να είναι στα μεγαλύτερα επίπεδα, κυρίως αν θες να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.

Καμιά φορά βέβαια λόγω κακού ύπνου, διατροφής και γενικότερης κούρασης στο γραφείο, οι αντοχές και η όρεξη δεν είναι στα απαραίτητα επίπεδα, για αυτό ένα καλό καφεδάκι μπορεί να αποτελέσει το απαραίτητο πολεμοφόδιο για την άσκησή σου. Βέβαια έχει κι άλλα πολλά ακόμη καλούδια από τα οποία μπορείς να επωφεληθείς.

Ιδού.

 

1. 100% εστιασμένος στον στόχο σου

Η κούραση δεν είναι απαραίτητο ότι θα κάνει «ζαμπόν» μόνο το σώμα σου. Πολλές φορές το μυαλό ταξιδεύει ακόμα και αν προσπαθείς με κάθε δύναμη να το κάνεις να δουλέψει στο 100%. Ένα καφεδάκι λοιπόν θα σου δώσει την απαραίτητη ώθηση ώστε να επανέλθεις στην αρχική σου κατάσταση.

Μία έρευνα  μάλιστα υποστηρίζει ότι η καφεΐνη διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ανίχνευση του στόχου σου, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια μάχης στο στρατό, κάτι που σημαίνει ότι θα αποτελέσει τον καλύτερό σου φίλο ακόμα και στις πιο αγχωτικές δραστηριότητες.

 

2. Περισσότερη δύναμη

Πολλοί τιτάνες της γυμναστικής δεν θα υπήρχε περίπτωση να κάνουν μπράτσα-μπετά δίχως καταναλώσουν ένα ή δυο ποτηράκια καφέ. Ιδιαίτερα αυτοί προπονούνται στα «κόκκινα» τα καταπίνουν χωρίς δεύτερη σκέψη καθώς ξέρουν πόσο καλό μπορεί να τους κάνει.

Πέραν από τη μεγαλύτερη συγκέντρωση, η μεγαλύτερη αδρεναλίνη που θα αποκτήσεις είναι ικανή να βελτιώσει τις επιδόσεις σου καθώς θα εκτελείς την κάθε άσκηση με μεγαλύτερη… μανία από ότι στο φυσιολογικό σου.

joey

 

3. Καις λίπος

Άπειρες μελέτες έχουν αποδείξει ότι ο καφές είναι το κατάλληλο μέσο για να κάνεις υψηλές καύσεις. Αυτό γίνεται διότι η καφεΐνη προκαλεί θερμογένεση, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία του σώματός σου να αυξάνεται και με τη βοήθεια της άσκησης να καίγεται εντελώς. Και τι είναι αυτό που θα αποβάλει ο οργανισμός; Τους υδατάνθρακες και τα περιττά λίπη.

Δεν το βγάλαμε εμείς από το μυαλό μας αλλά η έρευνα της Ευρωπαϊκής Κλινικής Διατροφής η οποία συμπέρανε ότι η καφεΐνη προκαλεί θερμογένεση κατά 6%.

 

4. Εξαφανίζει μυϊκούς πόνους

Πολλές φορές στην προσπάθειά σου να γίνεις Dwayne «The Rock» Johnson και Tom Hardy, τα δίνεις όλα και καταλήγεις με πόνους στο δικέφαλο και όποια μυϊκή ομάδα γυμνάζεις. Αν έχεις πιει το καφεδάκι σου ωστόσο κάτι τέτοιο μπορεί να μην το καταλάβεις. Διότι ο καφές έχει τη μαγική ιδιότητα να σου αποκρύπτει τον πόνο.

Σύμφωνα με έρευνα η κατανάλωση καφεΐνης μπορεί να μειώσει τον πόνο που θα νιώθεις μέχρι και το 48%. Αν δεν μας πιστεύεις σε προκαλούμε να το δοκιμάσεις. Θα μας θυμηθείς.

gifer



Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies