Σούπερ-σετ για τεράστια χέρια

Δικέφαλοι και τρικέφαλοι θα σε ευγνωμονούν.

Έχεις μπει σε πρόγραμμα και πας καθημερινά γυμναστήριο. Πλέον είσαι pro του είδους καθώς ξεπετάς τη μία άσκηση πιο εύκολα από την άλλη, κάτι που σε έχει οδηγήσει σε κορεσμό. Δεν λέω, τα μούσκουλα και έσφιξαν, και φούσκωσαν ωστόσο πλέον το πρόγραμμα που σου έδωσαν δεν είναι αρκετό για να σε πάει στο επόμενο level.

Αν λοιπόν νιώθεις έτοιμος να δώσεις παραπάνω πόνο ακολούθα το παρακάτω σούπερ-σετ (δηλαδή συνδυασμό ασκήσεων) και ετοιμάσου για μεγάλα πράγματα.

Όλα αυτά εφόσον θες να κάνεις ατσάλινα μπράτσα και τρικέφαλους και όλα αυτά με έναν απλό συνδυασμό ασκήσεων στην τροχαλία. Έτοιμος; Για να σε δω.

 

ΣΟΥΠΕΡ-ΣΕΤ

Άσκηση: Εδώ δεν πάμε με επαναλήψεις αλλά με χρόνο. Αφιέρωσε 30 δευτερόλεπτα σε κάθε άσκηση και 15 δευτερόλεπτα ξεκούραση ανάμεσα τους. 

Σετ: Θέλω να βγάλεις 5 με 10 γύρους. Πάμε τώρα στις ασκήσεις.

Για να μην μπεις αμέσως στην άλλη άσκηση θυμήσου τη σημασία του διαλείμματος μεταξύ των ασκήσεων.

1. Πιέσεις Τρικεφάλων με Σχοινί

Τι κάνεις: Στέκεσαι μπροστά στην τροχαλία και ενώνεις τους αγκώνες στο πλάι πιέζοντας το σχοινί προς τα κάτω.

Για μέγιστο αποτέλεσμα: Το σχοινί πρέπει να ανοίξει μέχρι το σημείο λαβής του να έρθει παράλληλα με το έδαφος.

 

2. Πιέσεις Δικεφάλων με Σχοινί

Τι κάνεις: Με την ίδια λογική στάσου μπροστά στην τροχαλία με τους αγκώνες ενωμένους πιέζοντας το σχοινί προς τα πάνω.

Προσοχή: Οι αγκώνες και στις δύο ασκήσεις να μην ξεκολλήσουν από την αρχική θέση. Επίσης η μέση σου να παραμείνει σταθερή.

 


8 SHARES