Πέντε τροφές και ροφήματα για μετά την προπόνηση

Γιατί όσο να 'ναι, κάποια στιγμή τις βαριέσαι τις μπάρες δημητριακών.

Τα έχουμε ξαναπεί: το μυστικό της καλής εκγύμνασης δεν κρύβεται στην άσκηση αλλά στη διατροφή.  Για αυτό λοιπόν, όπως καλή ώρα προσέχεις το πόσα κιλά σηκώνεις, δώσε έμφαση και σε αυτά που καταβροχθίζεις. Αυτά που θα βάλεις στον οργανισμό σου, θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό εκτός από τη γράμμωση ή τον όγκο, και τη διάθεση να ξανασκηθείς την επόμενη.

Ρίξε λοιπόν μια ματιά στις παρακάτω τροφές και ροφήματα, βάλ’ τες στην καθημερινή σου ρουτίνα και τα αποτελέσματα δεν θα αργήσουν να φανούν.

1. Αυγά

Eggs

Προσφέρει: Πρωτεΐνη, αμινοξέα.

Πώς να τα φτιάξεις: Βράσε δύο αυγά σε μικρή κατσαρόλα.

Γιατί: Άμα ειδικά είσαι στον όγκο, το αυγουλάκι θα σου δώσει την αύξηση των μυών που επιζητάς. Επίσης αποτελούν την κατάλληλη τροφή σε περίπτωση που αναρρώνεις από τραυματισμό, με τα αμινοξέα του να βοηθούν στην αποκατάσταση των μυών. Μην αμελείς τον κρόκο. Περιέχει τη μισή πρωτεΐνη στο αυγό. Απλώς δεν κάνει κάθε μέρα.

2. Γλυκοπατάτες

sweat

Προσφέρει: Υδατάνθρακες

Πώς να τις φτιάξεις: Βάλε όσο λιγότερο λάδι γίνεται στο ταψί, και πέτα μέσα τις πατάτες. Αργότερα ρίξε αλάτι, πιπέρι και χυμό λάιμ. Μετά από 15 λεπτά χλαπακιάζεις.

Γιατί: Χρειάζεσαι υδατάνθρακες για να έχεις ενέργεια για την επόμενη μέρα. Ακόμα λοιπόν και λίγη πατάτα (όχι τηγανητή) χρειάζεται στη μετά-γυμναστήριο διατροφή σου για 3 φορές τη βδομάδα.

3. Αβοκάντο

sliced avocado workout foods

Προσφέρει: Μονοακόρεστο λίπος, βιταμίνη Β

Πώς να το φτιάξεις: Μπορείς να το φας και σκέτο, αλλά θα σου πρότεινα να ρίξεις λίγες φέτες μέσα σε μία ομελέτα (θα’ χει και αυγά μέσα)

Γιατί: Για πολλοστή φορά θα σου πω να μην φοβάσαι τη λέξη λίπος. Να ξέρεις ότι οι διατροφολόγοι συνιστούν  πάχος στο γεύμα ιδιαίτερα όταν προσπαθείς να ανακάμψεις από τραυματισμό στους μύες. Το μονοακόρεστο λίπος του αβοκάντο περιέχει βιταμίνη Β που θα τονώσει τον μεταβολισμό σου. Άσε που βοηθάει στο να αποφύγεις τον καρκίνο του προστάτη. Όχι και άσχημα ε;

4. Πράσινο τσάι

matcha

Προσφέρει: Ενέργεια, κάψιμο λίπους

Πώς να το φτιάξεις: Κλασικό τσαγάκι αδερφέ. Όσο πιο πράσινο πάντως είναι τόσο το καλύτερο. Άδικα νομίζεις έχουν πάει όλοι αμόκ στο Χόλιγουντ με το πράσινο τσάι matcha;

Γιατί: Μην το βλέπεις καν σαν υποκατάστατο του καφέ αλλά σαν τονωτικό του οργανισμού σου. Περιέχει όλα εκείνα τα αντιοξειδωτικά συστατικά που θα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό, ενώ αποτελεί επένδυση για το μέλλον προκειμένου να αποφύγεις γνωστές αρρώστιες όπως Alzheimer, καρκίνο και καρδιακά προβλήματα.

5. Σοκολατούχο γάλα

Chocolate Milk Post Workout

Προσφέρει: ενυδάτωση, θρεπτικά συστατικά

Πώς να το φτιάξεις: Ανακάτεψε μιάμιση κουταλιά κακάο στο γάλα και είσαι έτοιμος. Θα πρότεινα να μην το ζεστάνεις.

Γιατί: Δεν το περίμενες ε; Και όμως αυτό το παιδικό ρόφημα θα σου δώσει πολλά υγρά που χρειάζεσαι, όπως υδατάνθρακες και πρωτεΐνη. Σύμφωνα με μια έρευνα, ανακαλύφθηκε ότι το σοκολατένιο γάλα αποκαθιστά γλυκογόνο στους μύες εξίσου καλά όπως και το Gatorade.