Επτά βήματα για να αντιμετωπίσεις την Δευτερίλα

Ευκολάκια που περνούν αποκλειστικά από το χέρι σου και σε οδηγούν στο μονοπάτι της ευεξίας.

Ωραίο πράγμα η γυμναστική και το να κάθεσαι να θαυμάζεις τη γράμμωσή σου στον καθρέφτη, αλλά ξέρετε τι είναι ακόμη πιο ωραίο; Να χλαπακιάζεις πίτσες, σουβλάκια και γλυκά. Μεταξύ μας τώρα, ποιος σηκώνεται πρωινιάτικα να πάει για τρέξιμο, το απόγευμα γυμναστήριο και το βράδυ να αναγκαστεί να έρθει face to face μια τίμια σαλάτα; Σχεδόν κανείς.

Παρόλα αυτά, υπάρχουν άλλα μονοπάτια που μπορούν να σε βοηθήσουν να νιώσεις ευεξία έτσι ώστε το πρωί που θα σηκωθείς να νιώθεις ξεκούραστος και υγιής. Πράγμα που το έχεις μεγάλη ανάγκη ιδιαίτερα όταν το επόμενο πρωί είναι το καταραμένο της Δευτέρας.

Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Αρκεί να ακολουθήσεις τα παρακάτω μικρά, αλλά σημαντικά tips.

 

1. Όσο πιο πράσινος και ζεστός τόσο καλύτερα

matcha

Αν σου πούμε ότι έχουμε τι συνταγή που θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τον καρκίνο, που θα σου κάψει λίπος και θα σε φέρει σε καλή αθλητική κατάσταση τι θα ’λεγες;

Το μυστικό: Το τσάι matcha κάνει θαύματα – έχουν πάθει τρέλα μαζί του στο Χόλιγουντ – και ένα ποτηράκι την ημέρα τους πόνους κάνει πέρα.

 

2. Αθλητικό μασάζ και διατάσεις πριν ξεραθείς το βράδυ

togu blackroll foam roller 02

Ναι το ξέρω, δύσκολο να είσαι πτώμα και να μην πέσεις για ύπνο, κάνε όμως τη χάρη στον εαυτό σου και αφιέρωσε πέντε λεπτάκια σε διατάσεις και μασαζάκι.

Το μυστικό: Πάρε Blackroll (ειδικό κύλινδρο με αφρολέξ επιφάνεια) και «τρέλανε» τους μύες σου στο μασάζ. Θα είσαι άλλος άνθρωπος το πρωί. Σιγουράκι.

 

3. Μαζική αποσύνδεση

light

Κλείστα όλα όταν είσαι έτοιμος να ταξιδέψεις για το έβδομο όνειρο.

Το μυστικό: Όχι τηλεόραση ή λάπτοπ, διάβασε ένα βιβλίο για να χαλαρώσεις πριν κοιμηθείς. Και κλείσε το κινητό σου τηλέφωνο. Ο ύπνος σου επηρεάζεται από την ακτινοβολία.

 

4. Κάνα χαπάκι δεν βλάπτει

pills

Δεν μιλάμε για να αναβολικά, ούτε για αυτές τις βιταμίνες που τις παίρνεις μια φορά τη μέρα. Αν το ψάξεις υπάρχουν μερικά χαπάκια που θα δώσουν έξτρα ώθηση στον οργανισμό σου.

Το μυστικό: Ρώτα στα φαρμακεία για χαπάκια που περιέχουν ψευδάργυρο (ενέργεια και τεστοστερόνη) και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (κάψιμο λίπους). Θες κι άλλα;

 

5. «Θα τον γιορτάσουμε τον ήλιο σήμερα» (όχι όπως νομίζεις)

a walk in the sun by patrolski

Άμα είσαι πλήρης από βιταμίνη D, έχεις λιγότερο ρίσκο να πάθεις διαβήτη, καρδιακά προβλήματα και καρκίνο του προστάτη. Το γάλα βοηθάει σε αυτή την κατεύθυνση, αλλά δεν είναι ο μόνος τρόπος.

Το μυστικό: Έχει ήλιο έξω; Περπάτα. Κάνε βόλτα, κάτσε στο πάρκο. Όσο περισσότερο σε χτυπάει ο ήλιος τόσο καλύτερα (το αντηλιακό μην ξεχάσεις και τη ζακέτα)

 

6. Γίνε άνθρωπος των σπηλαίων

cold

Δύσκολο τα κρύα βράδια του χειμώνα να κλείσεις τη σόμπα στο δωμάτιο. Ωστόσο αυτό που πρέπει να ξέρεις είναι ότι το σώμα ξεκουράζεται καλύτερα σε χαμηλότερες θερμοκρασίες.

Το μυστικό: Δεν σου λέω να ανοίξεις τα παράθυρα, αλλά μην ενεργοποιήσεις καθόλου το κλιματιστικό. Έπειτα κλείσε όλα τα φώτα. Το φως σε εμποδίζει να κοιμηθείς.

 

7. Περπάτα ξυπόλυτος αδερφέ

home 1446190963

Όλη μέρα κυκλοφορείς με παπούτσια. Μην το κάνεις μέσα στο σπίτι. Όχι μόνο για να μη βρωμίζει, υπάρχει κι άλλος λόγος.

Το μυστικό: Περπατώντας ξυπόλυτος καταφέρνεις να βελτιώσεις κατά 25% την κίνηση του ποδιού σου και να αποφορτίσεις γόνατα και γλουτούς από την πίεση. Με αυτόν τον τρόπο γλιτώνεις τραυματισμούς και την ντροπή του πιασίματος όταν παίζεις μονάκι με τους φίλους σου.