7 τροφές για να νικήσεις την τριχόπτωση

Τα λέμε όπως είναι, χωρίς σάλτσες και φιοριτούρες.

Ήρθε η ώρα να κάνουμε αυτή την κουβέντα. Αυτήν την κουβέντα για τις τρίχες που αποφασίζουν μια ωραία πρωία να βγάλουν εισιτήριο, να φύγουν από το κεφάλι σου, να ταξιδέψουν στο αέρα, να βρεθούν πάνω σε ευωδιαστά μαξιλάρια, στο πάτωμα ή στο νιπτήρα του μπάνιου και να μην επιστρέψουν ποτέ πίσω.

Είναι μια θλιβερή ιστορία εγκατάλειψης όλο αυτό. Μια ιστορία που δεν έχει καλό τέλος.

Και επειδή αυτά τα πράγματα πρέπει να πηγαίνουν χαλαρά και με το μαλακό, ας ξεκινήσουμε με την πρόληψη. Με το τι μπορείς να κάνεις ώστε οι τρίχες σου να μην σε προδώσουν –πράγμα δύσκολο είναι αλήθεια. Συγκεντρώσαμε 7 τροφές που αποδεδειγμένα βοηθούν στη μάχη που δίνεις κατά της τριχόπτωσης.

Για τα υπόλοιπα κεφάλαια αυτής της ιστορίας, υποσχόμαστε ότι θα επανέλθουμε.

1. Κοτόπουλο

Η τροφή MVP για να φτιάξεις μυϊκή μάζα μπορεί να σε βοηθήσει και στην τριχόπτωση. 150 γραμμάρια ψητού στήθους μπορεί να περιέχει έως και 35 γραμμάρια πρωτεΐνης. Ξέρεις, η πρωτεΐνη είναι το μπετό για τα μαλλιά, επομένως περισσότερη πρωτεΐνη περισσότερη υγεία στην τρίχα. Για να μην παρεξηγηθούμε και να μη ξεκληρίζεις κοτέτσια ολόκληρα ή να μην τρως την εβδομάδα τόσο κοτόπουλο όσο έτρωγες στον Στρατό, δεν κάνει θαύματα η συγκεκριμένη τροφή, κάνει δουλίτσα όμως.

2. Φυστικοβούτυρο

Λατρεμένη βρωμιά (ξέρω φίλους που δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτό –κι όχι δεν έχουν καεί από τις αμερικανικές σειρές). Το φυστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, ένα βασικό συστατικό για την υγεία των μαλλιών σου. Εξάλλου, μια βασική αιτίας της τριχόπτωσης είναι η χαμηλή ποσότητα μαγνησίου στον οργανισμό.

bu salmon

3. Σολωμός

Εδώ δεν έχουμε μόνο πρωτεΐνες, έχουμε και Ω3 λιπαρά οξέα και μπόλικες βιταμίνες και γενικά με τον σολωμό η φάση είναι «βάλε και άλλες σοκολάτες κυρ-Στέφανε». Να βάλεις κυρ Στέφανε γιατί όλα τα παραπάνω μόνο καλό κάνουν στην ανάπτυξη των μαλλιών σου.

4. Μέλι

Τέλειο να το ρίχνεις στο γιαούρτι και στο κουάκερ (ναι, υπάρχει κόσμος που του αρέσει το κουάκερ) ακόμα καλύτερο να φτιάχνεις ένα μείγμα με νερό και να χρησιμοποιείς στο τριχωτό της κεφαλής. Ακραίο, οπότε δεν μπορείς και να το αποφύγεις.

spinach

5. Σπανάκι

Όπως ο φίλος μας ο Ποπάϋ. Φτηνό, χαμηλό σε θερμίδες, πλούσιο σε βιταμίνη C. Ιδανικό για να σώσεις τα μαλλιά σου. Ειδικά αν το συνδυάζεις με αβγό που είναι πλούσιο σε βιταμίνη D.

6. Λάδι καρύδας

Θα σε παιδέψει λίγο για να το βρεις, αλλά είναι πολύτιμο στον αγώνα κατά της καράφλας (βλέπεις πόσο ευγενικός είμαι, έτσι; Έπρεπε να φτάσεις στο τέλος του κειμένου για διαβάσεις τη λέξη φαλάκρα). Χρησιμοποίησε το πριν ή μετά το λούσιμο διότι έτσι θα δυναμώσεις τις αδύναμες τρίχες σου.

vegan walnuts

7. Καρύδια

Σε βοηθάνε να πολεμάς αποτελεσματικά αυτές τις λιγουρίτσες για γλυκό, αλλά κυρίως συμβάλλουν δραστικά στην υγεία των τριχών σου. Το λάδι που περιέχεται στα καρύδια ενισχύει τα επίπεδα ελαστίνης του οργανισμού σου, μιας πρωτεΐνης που βρίσκεται σε αφθονία στα μαλλιά σου, και ενισχύει την ανάπτυξη των τριχών. Μια χαρά.