Netflix Τα μεγάλα λάθη που κάνεις όταν γυμνάζεις τους κοιλιακούς

Αν δεν βλέπεις τους κοιλιακούς σου να βγαίνουν προς τα έξω, τότε πρέπει να αλλάξεις τακτική.

Γυμνασμένοι κοιλιακοί. Το Άγιο Δισκοπότηρο του ανδρικού σώματος. Το πιο δύσκολο μέρος για να γυμνάσεις. Όχι επειδή χρειάζεται να πλακωθείς στο γυμναστήριο αλλά διότι πρέπει να θυσιαστείς στην κουζίνα σου. Είμαστε ό,τι τρώμε κι αυτό φαίνεται ξεκάθαρα στο σώμα μας.

Το λίπος που μαζεύεται στην κοιλιά θέλει κόπο και τρόπο για να καεί και είναι μια διαδικασία που χρειάζεται υπομονή. Θέλει χρόνο. Αλλά αυτό δε σημαίνει πως είναι και ακατόρθωτο. Υπάρχουν μυστικά και συμβουλές που αν τις ακολουθήσεις κατά γράμμα, τότε σταδιακά θα δεις να γίνεται η διαφορά στο σώμα σου και περισσότερο στο μέρος της κοιλιάς.

 

 

Αερόβιο πρόγραμμα

Αν δεν τρέξεις και δεν ιδρώσεις, μην περιμένεις να δεις αποτέλεσμα. Τρέξιμο σε διάδρομο ή έξω στον δρόμο, αερόβιο πρόγραμμα όπως διαλειμματική προπόνηση θα σε οδηγήσουν στη Γη της Επαγγελίας.

Οι κοιλιακοί του καλοκαιριού πρέπει να δουλευτούν από το Χειμώνα

Μην σνομπάρεις τα βάρη

Στρατιωτικές  πιέσεις και άρσεις θανάτου θα βάλουν φωτιά στους κοιλιακούς σου. Καλά και τίμια τα ροκανίσματα αλλά πρέπει να εντάξεις και τα βάρη στο πρόγραμμά σου. Ενεργοποιούν το μέρος της κοιλιάς, αυξάνουν τον μυϊκό ιστό και δημιουργούν μυς στη θέση του λίπους. Ναι και στην κοιλιά σου.

 

 

Πρόσεξε την διατροφή σου

Λατρεύεις τα fast food, τα γλυκά, τα αναψυκτικά και τα τηγανητά; Τέλεια. Τότε μάθε να ζεις με το λίπος στην κοιλιά σου. Αν θέλεις όμως να κάνεις τους κοιλιακούς σου να βγουν προς τα έξω, αυτά κομμένα. Χρειάζεσαι καλή διατροφή που θα ενισχύσει το μεταβολισμό σου. Λαχανικά, ψάρια, όσπρια, φρούτα, πράσινο τσάι και ξηροί καρποί πρέπει να μπουν στο διατροφικό πρόγραμμά σου. Επίσης μην ξεχνάς πολλές μικρές μερίδες άπαχης πρωτεΐνης μέσα στη μέρα.