Pexels Οι νυχτερινές βόλτες στο ψυγείο θέλουν κι αυτές διπλωματία

Αν σε πιάνει συχνά νυχτερινή λιγούρα τότε πρέπει να το διαβάσεις.

Αν από άνθρωπος τη νύχτα μετατρέπεσαι σε βαμπίρ του ψυγείου τότε μάλλον πως πρέπει να προσέξεις κάποιες λεπτομέρειες που θα σε σώσουν από το “παλούκωμα” των θερμίδων και του λίπους. Αν δεν την παλεύεις μετά τη δουλειά, έχεις φάει το βραδινό σου αλλά και πάλι τίποτα δεν κατευνάζει την Netflixολιγούρα σου, τότε το μόνο που σου μένει είναι να ροκανίσεις ό,τι έχει μείνει στη συντήρηση. Από γκαγκανιασμένα τυριά μέχρι ληγμένα σαλάμια κι από προφιτερόλ που ξεμείνανε από κάποια γενέθλια που πλέον δεν θυμάσαι μέχρι παγωμένες πίτσες και πιτόγυρα που μοιάζουν πλέον με το ξαδερφάκι του Γκόλουμ. Κι όμως δεν έχεις τέτοια προβλήματα, εσύ όλα τα κατεβάζεις, όλα κάτω πάνε. Την άλλη μέρα όμως πας στο φαρμακείο και πατάς στην ζυγαριά και ο δείκτης εκτοξεύεται σαν ελατήριο και κοντεύει να σπάσει το καντράν. Εμ. Τι περίμενες; Με τόσες θερμίδες που κατεβάζεις κάθε μέρα αυτό ήταν επόμενο να συμβεί.

 

 
 

Αυτή είναι η σωστή θέση του ψυγείου στο σπίτι

Οι μεταμεσονύχτιες επιδρομές στο ψυγείο μπορεί να μην κρύβουν αρκετούς κινδύνους όταν γίνονται περιστασιακά, σε μια συστηματική βάση ωστόσο θα μπορούσαν να κρύβουν κινδύνους για την υγεία και περισσότερο για την ανάπτυξη του λεγόμενου “πατσόκοιλου”.Σύμφωνα με την ενδοκρινολόγο δρ. Sarah Musleh, ορισμένες έρευνες συνδέουν τη νυχτερινή κατανάλωση φαγητού με δυνητικά αρνητικές επιπτώσεις στην υγεία, όπως ορμονικές διαταραχές, την εμφάνιση κάποιου μεταβολικού νοσήματος, όπως ο σακχαρώδης διαβήτης ή την παχυσαρκία, την αύξηση του σακχάρου στο αίμα, αλλά και τις διαταραχές ύπνου.

Εάν όμως δεν μπορείτε να κοιμηθείτε με άδειο στομάχι, υπάρχουν έρευνες που έχουν αποδείξει ότι το περιεχόμενο της τροφής έχει μεγαλύτερη σημασία από τη χρονική στιγμή που το καταναλώνετε. Ειδικότερα, τα ένοχα τρόφιμα που μπορούν να διαταράξουν περισσότερο τον ομαλό ύπνο και την πέψη είναι τα τρόφιμα και τα ποτά με καφεΐνη, τα πικάντικα φαγητά, καθώς αυξάνουν τις πιθανότητες της ενοχλητικής καούρας, τα τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και ζάχαρη, όπως το λευκό ψωμί και τα ζυμαρικά, αλλά και το αλκοόλ. Με λίγα λόγια τίποτα το αξιόλογο δεν μπορείς να φας φίλε μου τη νύχτα. Αν θέλεις όμως κάτι να βάλεις στο στομάχι σου για να μην κλαις τότε πρέπει αν επιλέξεις κάτι πιο ποιοτικό για το σώμα σου. Κανείς δεν θέλει να γίνει αρκούδα, όλοι μοντελάκια θέλουμε να είμαστε. Έτσι που το πας όμως.

 

 
 

Εκτός από τα τρόφιμα που επιλέγετε, το μέγεθος της μερίδας μετράει εξίσου. Οι μεγάλες ποσότητες του φαγητού πριν τον ύπνο θα μπορούσαν να αυξήσουν το σάκχαρο στο αίμα και συνεπώς να δυσκολέψουν τη διαδικασία του ύπνου. Πότε όμως τελικά θα πρέπει να καταναλώνουμε το τελευταίο μας γεύμα; Όλα εξαρτώνται από τον κιρκάδιο ρυθμό, δηλαδή το εσωτερικό σας ρολόι. Εάν λοιπόν το τελευταίο μας γεύμα πραγματοποιηθεί πολύ κοντά στην ώρα του ύπνου, το πιο πιθανό είναι πως θα δυσκολευτούμε να κοιμηθούμε. Συνετό θα ήταν να καταναλώσετε το βραδινό σας γεύμα ιδανικά δύο έως τρεις ώρες πριν από τον ύπνο.

Κάναμε μία καλή λίστα για σένα που μπορείς τελικά να το παίξεις λίγο διπλωμάτης με το στομάχι σου, δες τι μπορείς να φας μετά τις δώδεκα τη νύχτα αν σε πιάσει λιγούρα: