associated press Ο Jonathan Majors σε προετοιμάζει για 12 γύρους μέσα στο ρινγκ

Το πρόγραμμα γυμναστικής του «κακού» του Creed 3 για να βγάλει φτερά στην πλάτη.

3 Μαρτίου 2023. Μετράμε αντίστροφα για την πρεμιέρα του Creed 3 στις αμερικανικές αίθουσες. Ο Michael B. Jordan φοράει τα γάντια του Rocky και μπαίνει ξανά στα ρινγκ. Ωστόσο αυτή τη φορά τα πράγματα δε θα είναι εύκολα για εκείνον. Στην άλλη γωνία θα συναντήσει τον Jonathan Majors. Θα πρέπει να αντιμετωπίσει ένα πραγματικό «κτήνος», ο οποίος σκοπεύει να του πάρει τον τίτλο του πρωταθλητή. Ο 33χρονος Jonathan Majors έχει «ματώσει» ώστε να γίνει κομμάτια και ο μοναδικός τρόπος για να καταφέρει είναι μέσω της σκληρής προπόνησης.

 

 

Εκτός από το Creed 3, ο Jonathan είναι έτοιμος να πάρει το... γάντι από τον Thanos ως ο επόμενος μεγάλος κακός του MCU, τον Kang και θα τον απολαύσουμε ως έναν bodybuilder στη ταινία Magazine Dreams. Για να τα πετύχει όλα αυτά, χρειάστηκε να πάρει 10 κιλά σε μυς και κατέβασε το σωματικό του λίπος κάτω από 10%. Ο Majors είναι αναγκασμένος να τα κάνει αυτό ώστε να παίξει τους χαρακτήρες του αλλά δεν αρκείται σε αυτό.

Creed 3: Ο Michael B. Jordan εξήγησε γιατί δεν θα δούμε τον Rocky

Δεν γυμνάζεται μόνο για να φέρει εις πέρας τις ευθύνες του επαγγέλματός σου ως ηθοποιός. Χρησιμοποιεί τη φυσική του προετοιμασία ως χώρος για αυτοέκφραση. Η προπόνηση και η διατροφή είναι σημαντικές για εκείνον. Προσπαθεί να προκαλέσει τον εαυτό του να φτάσει στην καλύτερη εκδοχή του. Και τα καταφέρνει άψογα. Σε αυτό το άρθρο θα δεις το πρόγραμμα γυμναστικής που ακολουθεί και του έφτιαξε μία πλάτη από ατσάλι.

 

 

  • Straight Arm Lat Pulldown (3 σετ, 10 επαναλήψεις)
  • Close Grip Pullups (3 σετ, 10-12 επαναλήψεις)
  • Leg Raises (3 σετ, 8-10 επαναλήψεις)
  • Oblique Knee Raise (3 σετ, 8 επαναλήψεις)
  • One-Arm Dumbbell Row (3 σετ, 12 επαναλήψεις σε κάθε χέρι)
  • Dumbbell Shrugs (2 σετ, 12 επαναλήψεις)