Πώς θα κάνεις το τρέξιμο να μην είναι τόσο βαρετό

Μερικές «τεχνικές» για εκείνους που θέλουν πολύ να τρέξουν αλλά στην πορεία βαριούνται φουλ.

Το τρέξιμο είναι καλό, άγιο, μας γυμνάζει, έχει χίλιες ευεργετικές ιδιότητες για το αερόβιο σου, αλλά όμως παιδιά, όλοι το ξέρουμε καλά, είναι ΒΑΡΕΤΟ. Ναι, είναι απίστευτα βαρετό να τρέχεις μόνος σου συνέχεια, άντε θα το κάνεις μια, δυο φορές, αλλά μετά όμως αλήθεια δεν θέλεις να το ξανακάνεις.

Γιατί; Μα γιατί βαριέσαι. Οπότε όμως τι πρέπει να κάνεις τελικά για να μην γίνεις σαν φάλαινα από την ακινησία; Θέλεις να τρέχεις αλλά βαριέσαι. Μπορείς να κάνεις κόλπα και μικρά πραγματάκια έτσι ώστε να γίνει το τρέξιμο σου λίγο πιο υποφερτό από Κινέζικο βασανιστηριο, ακόμη κι αν αυτό σημαίνει πως πρέπει να το κάνεις ακόμη πιο δύσκολο.

 

 
 

Ας είμαστε ειλικρινείς: όλοι μας κολλάμε κάποιες φορές. Ακόμα και οι πιο φαν της άσκησης χρειάζονται μια ανανέωση, κάτι που θα αναζωπυρώσει το πάθος τους για το τρέξιμο και την άσκηση. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που βαριούνται το τρέξιμο, δεν είσαι ο μόνος, όμως καλώς ή κακώς το τρέξιμο αποτελεί το ιδανικό ζέσταμα για τη γυμναστική σου, το οποίο θα σε κάνει να κάψεις τρελά. Για να μη βαριέσαι άλλο το τρέξιμο, δες τι μπορείς να κάνεις για να μην σε σταματάει τίποτα πια.

Γιατί ένα μπαλάκι του τένις θα αναβαθμίσει το τρέξιμό σου

 
 

Έχεις φτάσει λοιπόν το τρέξιμό σου σε τέτοιο επίπεδο ώστε να σε πιάνει χασμουρητό μετά το πρώτο δεκάλεπτο πάνω στην ίδια, ευθεία, μονότονη διαδρομή; Τα χιλιόμετρα που διανύεις καθημερινά σού φαίνονται πλέον πολύ λίγα για να σε φτάσουν στα όρια εξάντλησης; Κάτι πρέπει να κάνεις φίλε μου γιατί σε βλέπω να μην ξαναπηγαίνεις στο πάρκο. Πρέπει να σκαρφιστείς μερικές πατέντες έτσι ώστε να βγεις από τη λούπα της βαρεμάρας. Αγαπάς το τρέξιμο ναι. Εμείς σου έχουμε εδώ μερικές προτάσεις έτσι ώστε να μην το παρατήσεις από τη βαρεμάρα σου.

Δες εδώ μερικούς τρόπους που μπορείς έτσι να αναβαθμίσεις το τρέξιμο σου: