Γυμνάσου σαν καταδρομέας και κάψε τα πάντα

Χωρίς πολλά-πολλά, ετοιμάσου να δεις γρήγορα αποτέλεσμα σε ελάχιστα λεπτά.

Δεν περιμένουμε να γίνεις εκπαιδευμένος marine, να επιβιώνεις σε καταστάσεις πείνας και δίψας για 2 βδομάδες και ταυτόχρονα να τα έχεις 104, παρόλα αυτά όμως δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις.

Αν όμως σε φοβίζει η ιδέα αυτή, μπορείς να πάρεις παραδείγματα από το παρακάτω βίντεο που σε μόλις 10 λεπτά θα κάνεις εξίσου δουλειά:

 

 

Για σένα όμως που θες να εκπαιδευτείς

Δεν χρειάζεσαι πολλά πολλά, παρά μόνο το μυαλό και τη διάθεση να καταπονηθείς. Τι νόμιζες; Γυμναστική καταδρομέα θα κάνεις, δεν θα περάσεις και ζάχαρη.

Φόρα τα αθλητικά σου, βρες ένα χώρο λίγο άνετο και ετοιμάσου να «χτυπηθείς». Ουσιαστικά 5 ασκήσεις είναι που θα κάνεις, οι οποίες περιλαμβάνουν τα εξής: άλματα, push ups, burpees, κοιλιακούς που υπόσχονται να στα γυμνάσουν όλα.

Στο παρακάτω βίντεο του χρήστη fitness_tips.ig θα δεις ξεχωριστά την κάθε άσκηση, απλά εσύ πρέπει να θυμάσαι το εξής.

-Κάθε άσκηση περιλαμβάνει 2 σετ (όσες επαναλήψεις σου λέει το βίντεο).

-1 λεπτό ξεκούραση μεταξύ των σετ της ίδιας άσκησης

-2 λεπτά ξεκούραση μεταξύ διαφορετικών ασκήσεων.

 

 

Tips

Κάνε κάθε άσκηση με ένταση και δεν θα χάσεις. Αν επίσης θες καλύτερο αποτέλεσμα γιατί δεν δοκιμάζεις να κάνεις 3 σετ αντί για 2; Δοκίμασε και βλέπεις. Άντε μπας και χάσεις τα κιλά του καλοκαιριού πιο γρήγορα από όσο ήθελες.