associated press Οι χειρότερες συμβουλές γυμναστικής που όλοι έχουμε ακούσει
25 SHARES

Και καλό είνα να μην τις υιοθετούμε.

Υπάρχει χειρότερη κατηγορία από εκείνους που σου δίνουν συμβουλές όταν αποφασίζεις να ξεκινήσεις γυμναστική; Όχι. Υπάρχει πιο επικίνδυνη κατηγορία; Επίσης όχι. Διότι ο κίνδυνος του τραυματισμού ελλοχεύει και ενώ αποφασίζεις να γυμναστείς για το καλό της υγείας σου, καταλήγεις με τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα.

Ποιες είναι όμως οι χειρότερες συμβουλές;

Το αερόβιο είναι για τις γυναίκες, τα βάρη για τους άνδρες

Ο μεγαλύτερος μύθος. Το κλισέ που δεν πρέπει ν’ ακολουθείς. Η γυμναστική δεν έχει φύλο και εκτός από τα βάρη, πρέπει να βάλεις το αερόβιο στη ζωή σου. Κάνει καλό στην υγεία μας, δυναμώνει το σώμα και τις αντοχές μας και μειώνει την υπερβολική μάζα.

 

 

Με λίγα κιλά, τονίζεται η γράμμωση

Το να σηκώνεις ελαφριά βάρη θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος και θερμίδες αλλά για να μεγαλώσεις τους μύες σου θα πρέπει να σηκώνεις πολλά κιλά.

Όσο περισσότερο ιδρώνεις, τόσο περισσότερο λίπος καις

Το πόσο ιδρώνουμε καθορίζεται από το DNA μας και τον οργανισμό μας. Στόχος είναι η σωστή περαίωση των ασκήσεων και όχι το να ιδρώσεις απλώς περισσότερο.

7 λεπτά το πρωί αρκούν για να κάψεις λίπος

Με τους κοιλιακούς πετυχαίνεις το six-pack

Χμ, όχι. Οι κοιλιακοί μας μύες γυμνάζονται με τις κλασσικές ασκήσεις κοιλιακών. Ωστόσο το ποσοστό λίπους στην περιοχή της κοιλιάς είναι εκείνοι που παίζει σημαντικό ρόλο ώστε να φανούν οι κοιλιακοί σου. Εκτός από τις έντονες συνολικές ασκήσεις θα πρέπει να φτιάξεις την διατροφή σου.

 

 

Οι μπάρες δεν αντικαθιστούν το γεύμα

Οι μπάρες είναι μία «βόμβα» πρωτεϊνών αλλά δεν είναι το ίδιο με τη λήψη πρωτεϊνών από το κανονικό μας γεύμα. Οι μπάρες είναι επεξεργασμένες με αποτέλεσμα ο οργανισμός να καίει λιγότερες θερμίδες και να μην φτάνει στα κιλά που επιθυμείς.



25 SHARES