associated press Τα 4 μεγάλα ψέματα που έχουμε πιστέψει για τη διατροφή μας

Όχι, δεν παχαίνεις αν τρως το βράδυ.

Υπάρχουν πολλοί μύθοι που έχουμε πιστέψει και κάνουν μεγάλο κακό στην καθημερινότητα και την ζωή μας. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τη διατροφή και το σώμα μας, εκεί όπου έχουμε υιοθετήσει 4 μεγάλα ψέματα, τα οποία καλό είναι να αναθεωρήσουμε.

Αν τρώμε το βράδυ, παχαίνουμε

Δεν έχει σημασία το πότε λαμβάνεις τις θερμίδες αλλά το πόσες θα πάρεις. Για να χάσουμε βάρος θα πρέπει οι συνολικές θερμίδες που προσλαμβάνουμε να είναι λιγότερες από όσες καίμε. Αν τρώμε το βράδυ δεν παχαίνουμε, απλώς μας κάθονται βαριές στο στομάχι και δεν έχουμε καλό ύπνο.

 

 

Τα τρόφιμα ολικής άλεσης έχουν λιγότερες θερμίδες

Δεν ισχύει. Ο λόγος που οι διατροφολόγοι τα προσθέτουν στην διατροφή μας είναι διότι έχουν περισσότερα ευεργετικά οφέλη στον οργανισμό μας. Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στις θερμίδες σε σύγκριση με τρόφιμα που δεν είναι ολικής.

Ναι, μετά τη γυμναστική πρέπει κάτι να φας, αλλά τι;

Αν κόψεις τους υδατάνθρακες, αδυνατίζεις

Δεν αδυνατίζεις γιατί έκοψες τους υδατάνθρακες αλλά γιατί λαμβάνεις λιγότερες θερμίδες απ’ όσες λάμβανες πριν. Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικοί για την διατροφή σου απλώς χρειάζονται μέτρο. Μάλιστα έχει αποδειχτεί ότι αν κόψεις μία συγκεκριμένη ομάδα τροφίμων από την διατροφή σου, τότε υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο για ανάπτυξη διατροφικών διαταραχών.

 

 

Τρόφιμα που καίνει λίπος

Το μεγαλύτερο ψέμα. Δεν υπάρχει μαγικό ρόφημα ή τρόφιμο που καίει το λίπος. Ο μοναδικός τρόπος για να φύγει το λίπος είναι να παίρνουμε λιγότερες θερμίδες απ’ όσες είναι οι θερμίδες συντήρησης στο σώμα μας.