associated press Πώς θα χτίσεις τα ατσάλινα χέρια του Ναδάλ;

Ένα πρόγραμμα που θα κάνουν τα μπράτσα σου να φουσκώνουν με περηφάνεια.

Το όνομά του είναι συνώνυμο του τένις. Συνώνυμο της επιτυχίας, της εργατικότητας, της θυσίας. Ο Ράφα Ναδάλ κατέκτησε για 14η φορά το Roland Garros και εκτός από ταλέντο του, έχει ρίξει τόνους ιδρώτα για να καταφέρει να φτάσει στην κορυφή. Η ρακέτα έχει γίνει προέκταση του χεριού του και η σκληρή γυμναστική τον έχουν μετατρέψει σ’ ένα ανθρώπινο ρομπότ που δεν θέλεις να αντιμετωπίσεις. Τα μπράτσα του 36χρονου Ισπανού είναι ένα από τα μυστικά που τον έχουν οδηγήσει σε 22 τίτλους σε επίπεδο Grand Slam και παρακάτω θα δεις το πρόγραμμα που ακολουθεί για να τα κάνει να μοιάζουν λες και είναι φτιαγμένα από ατσάλι.

Ένα πρόγραμμα που μπορείς να ακολουθήσεις κι εσύ. Αν αντέχεις.

 

Pull-up με κλειστή λαβή

Ζόρικη άσκηση αλλά κάνει δουλειά. Τα οφέλη για τα μπράτσα σου θα είναι εκπληκτικά ενώ καταφέρνεις ν’ αυξήσεις τη δύναμη σε όλο το άνω μέρος του σώματος.

 

 

Ρίψεις medicine ball με στρίψιμο του κορμού

Γραμμώνει και σφίγγει το μέσο του κορμού, αυξάνοντας τη δύναμη και την εκρηκτικότητα των ώμων και των βραχιόνιων μυών.

 

 

Πιέσεις ώμων με αλτήρες

Η συγκεκριμένη άσκηση «καίει» τους ώμους ενώ ενεργοποιεί την πλάτη.

 

 

Τρικεφάλοι στην τροχαλία

Αν θέλεις να κάνεις το χέρι σου να φαίνεται σμιλευμένο, οφείλεις να δουλέψεις τους τρικεφάλους σου. Οι καλοσχηματισμένοι και ογκώδεις τρικέφαλοι οφείλονται κατά κύριο λόγο στην συγκεκριμένη άσκηση.

 

 

Πιέσεις στον πάγκο με κλειστή λαβή

Εκτός από τους ώμους και τα χέρια, δουλεύεις τους πήχεις, το στήθος και τους δελτοειδείς.

 

 

*Εκτελείς κάθε μία από τις ασκήσεις επί 2 σετ των 10-15 επαναλήψεων, με διαλείμματα μέχρι 30 δευτερολέπτων. Στόχος οι 3 προπονήσεις την εβδομάδα.