Δεν έχεις χρόνο για γυμναστική; Πάντα έχεις απλά δεν το ξέρεις
31 SHARES

Μερικές ασκήσεις για πολυάσχολους.

«Δεν έχω χρόνο, πνίγομαι, δεν προλαβαίνω…». Αν αυτή τη δήλωση βρίσκεται στο στόμα σας κάθε φορά που σας ρωτάνε γιατί δεν ξεκινάτε γυμναστική, μάθετε ότι υπάρχουν τρόποι για μείωση του χρόνου στο γυμναστήριο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εκγύμνασή σας θα είναι ελλιπής.

Το πιεσμένο ημερήσιο πρόγραμμα είναι χαρακτηριστικό πολλών από εμάς. Οι επαγγελματικές, οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις περιορίζουν σημαντικά τον χρόνο που μπορούμε να αφιερώσουμε στον εαυτό μας. Υπάρχει βέβαια το ρητό “ότι όποιος θέλει όλα τα προλαβαίνει”.

 

 
 

Έρευνα: Η καταλληλότερη ώρα για να κάνεις γυμναστική

Ναι συμφωνούμε. Η επίτευξη όμως των επιθυμητών αποτελεσμάτων είναι πολυπαραγοντική. Απαιτείται κατάλληλο πρόγραμμα γυμναστικής, επαρκής ποιότητα προπόνησης, καλός ύπνος και σωστή διατροφή.

Συνεπώς ένα σωστό πλάνο προπόνησης συμπεριλαμβάνει αφιέρωση αρκετού χρόνου και προσπάθειας μέσα στην εβδομάδα.

 

 
 

Αν επίσης νομίζετε ότι για το σώμα που ονειρεύεστε χρειάζεστε 15 ώρες την εβδομάδα, ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε.

Η γυμναστική είτε για λόγους υγείας, είτε για λόγους αισθητικής (κυρίως) δεν είναι ένα χόμπι. Αυτός είναι και ο νούμερο ένας λόγος που οι άνθρωποι τα παρατάνε εύκολα:

Η αδυναμία να συνειδητοποιήσουν ότι η γυμναστική, προκειμένου να αποδειχθεί αποτελεσματική θα πρέπει να θεωρηθεί ως τρόπος ζωής. Οτιδήποτε λιγότερο από αυτό, σημαίνει από προσωρινά ως εφήμερα αποτελέσματα, απογοήτευση, έλλειψη κινήτρου και διακοπή.



31 SHARES