Έρευνα: Πόσο καφέ είναι καλό να πίνουμε κάθε μέρα;

Δεν είναι για χόρταση, αλλά όμως χρειάζεται.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι ο καφές κάνει καλό στον οργανισμό μας. Ωστόσο ποια είναι η ιδανική ποσότητα που μπορούμε να καταναλώνουμε άφοβα, χωρίς να αγχωνόμαστε για τις συνέπειες στην υγεία μας; Και φυσικά ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος να τον καταναλώνουμε;

Κάθε χρόνο οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο καταναλώνουν πάνω από 500 δισεκατομμύρια κούπες καφέ. Ίσως να είναι από τις πιο αγαπημένες καθημερινές μας συνήθειες και για τους περισσότερους να είναι αδιανόητο να ξεκινήσει η ημέρα χωρίς μια γουλιά καφέ.

 

 
 

Τα τελευταία χρόνια, οι επιστημονικές έρευνες έχουν καταλήξει: 3 φλιτζάνια την ημέρα είναι ό,τι πρέπει για να έχουμε όλα τα δυνατά οφέλη στην υγεία μας αλλά και τον εγκέφαλό μας.

Πώς ο καφές θα κάνει τον μεταβολισμό σου να τρέχει με χίλια

Γιατί 3 φλιτζάνια; Μια πρόσφατη έρευνα σε ηλικιωμένους συσχετίζει την κατανάλωση καφέ με τη γνωστική υγεία. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα δείγμα 676 ανθρώπων, όσοι έπιναν συστηματικά καφέ εμφάνιζαν λιγότερη γνωστική εξασθένηση σε σχέση με όσους δεν έπιναν.

 

 
 

Δεν πρέπει όμως να καταναλώνονται πάνω από 600mg καφεϊνούχων ποτών την ημέρα, ενώ τα Αμερικανικά Ινστιτούτα Υγείας χαρακτηρίζουν ως «υπερβολική» την κατανάλωση καφέ που ξεπερνά τα 10 φλιτζάνια (των 240 ml περίπου) σε ημερήσια βάση. Ο Επιδημιολόγος του Harvard, Rob van Dam αναφέρει πως οι μελέτες του δεν υποδεικνύουν αυξημένο κίνδυνο θανάτου από οποιαδήποτε αιτία για τους ανθρώπους που πίνουν μέχρι και 6 φλιτζάνια καφέ την ημέρα.

Έρευνα: O καφές είναι ένα φυσικό αντικαταθλιπτικό

Παράλληλα, όσοι έπιναν 3 φλιτζάνια την ημέρα εμφάνισαν την καλύτερη γνωστική λειτουργία από όλους. Μια έρευνα του Χάρβαρντ, πολύ μεγαλύτερου ποσοτικού δείγματος (208,501 συμμετέχοντες, άντρες και γυναίκες) ενισχύει τον παραπάνω ισχυρισμό.

 

 
 

Η συγκεκριμένη έρευνα είχε θέμα τη μακροζωία και τις πιθανότητες θανάτου τα επόμενα 20 χρόνια. Σύμφωνα με τα ευρήματα των επιστημόνων, όσοι έπιναν καφέ εμφανίζουν λιγότερες πιθανότητες θανάτου σε σχέση με εκείνους που δεν έπιναν, ενώ η ιδανική ποσότητα είναι από 3,1 έως 5 φλιτζάνια ημερησίως.



5 SHARES