Έρευνα: Η καταλληλότερη ώρα για να κάνεις γυμναστική
16 SHARES

Για περισσότερο αποτέλεσμα, γράμμωση και κιλά χαμένα πρέπει να ξέρεις τι ώρα θα γυμνάζεσαι.

Για τους περισσότερους ανθρώπους, το να βρουν χρόνο για να ασκηθούν μοιάζει δύσκολο, όταν προσπαθούν να «στριμώξουν» ένα σύντομο workout στον χρόνο που τους περισσεύει. Αν, όμως, θέλετε να βελτιστοποιήσετε τις προπονήσεις σας προκειμένου να απολαύστε τα μεγαλύτερα οφέλη, ίσως να πρέπει να δοκιμάσετε να ασκείστε το πρωί.

Η πρωινή προπόνηση «πιάνει κορυφή»

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η πρωινή προπόνηση –ειδικά όταν γίνεται με άδειο στομάχι- είναι ο καλύτερος τρόπος να κάψετε το αποθηκευμένο λίπος, χάνοντας έτσι βάρος.

 

 
 

Αυτό συμβαίνει κυρίως επειδή η ορμονική σύνθεση του σώματος το πρωί είναι ρυθμισμένη για να υποστηρίζει αυτό το στόχο, όπως αναφέρει ο Anthony Hackney, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνα.

Το απολαυστικό superfood που θα «απογειώσει» γευστικά τα post workout σνακ σου

«Τις πρώτες πρωινές ώρες, ο άνθρωπος διαθέτει ένα ορμονικό προφίλ που προδιαθέτει για καλύτερο μεταβολισμό του λίπους.

 

 
 

Τα επίπεδα της κορτιζόλης και της αναπτυξιακής ορμόνης, που εμπλέκονται στον μεταβολισμό, είναι φυσιολογικά ανεβασμένα αυτές τις ώρες, επομένως καταναλώνεται περισσότερη ενέργεια από τις αποθήκες λίπους», εξηγεί ο ειδικός. Οι έρευνες δείχνουν, επίσης, ότι όσοι ασκούνται το πρωί έχουν μειωμένη όρεξη κατά τη διάρκεια της ημέρας, πράγμα που μπορεί εξίσου να τους προστατεύσει από την αύξηση του βάρους.



16 SHARES