Pexels Ένα πρόγραμμα γυμναστικής βγαλμένο από την Κόλαση

Ούτε αλτήρες, ούτε μπάρα, ούτε λάστιχα. Κάποιοι λένε πως πρόκειται για το πιο σκληρό workout. Επιβεβαιώνουμε.

Το να πληρώσεις συνδρομή για το γυμναστήριο είναι ένα καλό πρώτο βήμα για να μπεις στον κόσμο του fitness. Ωστόσο πόσες φορές έχουμε ακούσει ιστορίες από φίλους που έκαναν εγγραφή αλλά ποτέ δεν πάτησαν στο γυμναστήριο της γειτονιάς τους; Μην κουράζεσαι. «Αμέτρητες» είναι η απάντηση.

Αυτός εδώ ο τύπος πάντως πήγε να πέσει σε κατάθλιψη όταν έκλεισε το γυμναστήριο λόγω Covid-19.

Διότι το σημαντικότερο βήμα για να καταφέρεις να πιάσεις τον fitness στόχο που έχεις θέσει από την αρχή της χρονιάς, βρίσκεται στην αποφασιστικότητα. Το να είσαι αποφασισμένος να κάνεις οτιδήποτε περνάει από το χέρι σου, ώστε φέτος το καλοκαίρι οι κοιλιακοί σου να βγουν προς τα έξω. Να βγάλεις φτερά στην πλάτη, το στήθος σου να γίνει πέτρα και τα πόδια σου σκληρά σαν ατσάλι. Οκ, μαζεύτηκαν αρκετά κλισέ σ’ ένα άρθρο.

 

Αλλά η ουσία παραμένει η ίδια

Το να καταφέρεις να μπεις σ’ ένα mood γυμναστικής και να βάλεις την προπόνηση στην καθημερινότητά σου είναι μία επιβεβλημένη συνθήκη. Και κάπου εκεί, δικαιολογίες δεν χωρούν. Το να μην έχεις γραφτεί στο γυμναστήριο ή να μην διαθέτεις χρήματα για personal, δε σημαίνει πως έχεις την δικαιολογία να παραμελήσεις τον εαυτό σου. Μάλιστα η σκληρή καραντίνα που περάσαμε, δείχνει τον δρόμο.

 

Μέσω των ασκήσεων με το βάρος του σώματός σου θα καταφέρεις να κάψεις λίπος, να χτίσεις μύες και να αποκτήσεις τρομερή φυσική κατάσταση. Και το σημαντικότερο; Δεν χρειάζεται να ξεμυτίσεις από την πόρτα του σπιτιού σου. Ιδανικό.

 

Burpess (20 επαναλήψεις)

Η άσκηση που ποτέ κανείς δεν αγάπησε. Λατρεύουμε να τη μισούμε και καλά να κάνουμε. Είναι ένα βασανιστήριο από τον Μεσαίωνα, αλλά διάολε, κάνουν δουλειά.

 

 

Bodyweight Squats (20 επαναλήψεις)

Αν πιστεύεις πως squats πρέπει να κάνουν μόνο οι γυναίκες, τότε κάνεις ένα τεράστιο λάθος. Τα τετρακέφαλα πρέπει να τα σέβεσαι αλλά καιρός να τους φερθείς με σκληράδα.

 

 

Walking Lunges (10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι)

Συνεχίζουμε με πόδια. Πόδια μέχρι να μην μπορείς να πάρεις ανάσα και για το επόμενο διήμερο να την βγάλεις στο κρεβάτι. Αυτή τη φορά 10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι.

 

 

Step-Ups (10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι)

Θέλεις ισορροπία, καλή φυσική κατάσταση και συμμετρία; Τότε τα step-ups θα γίνουν ο καλύτερός σου φίλος και απαραίτητος σύμμαχος στην προσπάθειά σου να φτιάξεις το σώμα των ονείρων σου.

 

 

Tricep Dips (10 επαναλήψεις)

Η ώρα των τρικεφάλων, έφτασε. Βρες έναν πάγκο, ένα κρεβάτι ή μια πολυθρόνα να στηριχθείς και πάμε να βάλεις φωτιά στον τρικέφαλο.

 

 

lternating Staggered Push-Ups (10 επαναλήψεις)

Τα εναλλακτικά push-ups που είχες ανάγκη και δεν το ήξερες.

 

 

30 δευτερόλεπτα σανίδα

Σου φαίνονται λίγα τα 30 δευτερόλεπτα; Για πέσε και μέτρα και μετά θα μας θυμηθείς. Είναι η άσκηση που ο χρόνος «παγώνει» και κάθε δευτερόλεπτα μοιάζει με αιώνα.

 

 

*Μπόνους: One-Legged Squats (10 επαναλήψεις σε κάθε πόδι)

Και ένα μπόνους για το τέλος. Μη ρωτάς τι θα παίξεις; Φυσικά πόδια.