Πώς θα τρως καλύτερα και πιο υγιεινά μέσα στο 2022

6 συμβουλές διατροφής που πρέπει να βάλεις στο διαιτολόγιό σου.

 Ας είμαστε ειλικρινείς. Δεν είναι πως δεν μπορούμε να φάμε υγιεινά. Η αλήθεια είναι ότι δεν θέλουμε – ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Άλλοι δεν αγαπούν αυτή την health freak διατροφή. Άλλοι παρασύρονται. Άλλοι έχουν ευαίσθητο σημείο στα γλυκά ή κάποιο άλλο junk food. Mεταξύ μας όμως, όλα αυτά είναι δικαιολογίες.

Διάβασε επίσης: Η δίαιτα του στρατιώτη που θα σε κάνει ετοιμοπόλεμο

Γιατί πέρα από το γεγονός ότι το φαγητό είναι πράγματι ηδονή, ταυτόχρονα πρέπει να στηρίζει και το ίδιο το σώμα. Σε μία εποχή που οι ασθένειες θερίζουν και που τα αυτοάνοσα κάνουν πανηγύρι, το να κρατήσεις το σώμα σου υγιές με την διατροφή που θα ακολουθείς, είναι το 50% για μία καλύτερη ζωή. Το υπόλοιπο 50% βρίσκεται στο mentality, αλλά ακόμη και στις επιλογές του τι τρως καθημερινά, παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο.

Επειδή αρκετά κάτσαμε και αρκετά φάγαμε και γενικότερα καθόμαστε λόγω της πανδημίας περισσότερο από τα τελευταία χρόνια, σου παρουσιάζουμε 6 hacks που θα σε βοηθήσουν να ακολουθήσεις καλύτερη διατροφή.

 

 

 

Βαριέσαι τις σαλάτες; Βράσε λαχανικά

Όχι πως τα βραστά λαχανικά θα καταφέρουν να αλλάξουν τα συναισθήματα που νιώθεις για τις σαλάτες, αλλά είναι ευκολοχώνευτα και μπορούν να συνδυαστούν με πουλερικά ή ψάρι σε γενναίες χορταστικές μερίδες. Πολλά λαχανικά που δεν προτιμάς ωμά, θα έχουν καλύτερη γεύση βραστά και θα καταναλωθούν πιο εύκολα. Σκέψου πως το σώμα σου χρειάζεται καύσιμο.

Άλλαξε όλα τα σνακ με φρούτα

Σίγουρα έχεις ένα σωρό κολατσιά μέσα στα ντουλάπια σου. Από ρυζογκοφρέτες και μπάρες δημητριακών μέχρι μπισκότα βρώμης. Παρότι δεν είναι ό,τι χειρότερο μπορείς να φας από άποψη θερμίδων, θα κερδίσεις τα διπλάσια καταναλώνοντας φρούτα. Μήλα, αχλάδια, μπανάνες, πορτοκάλια και ακτινίδια, πρέπει να ξεκινήσουν να αποτελούν μόνιμη βάση στη διατροφή σου για κάθε φορά που θέλεις σνακ.

Περισσότερα κρεμμύδια και σκόρδα

Μπορεί να μην είναι οι καλύτεροι σύντροφοι στα ραντεβού που έχεις να βγεις, αλλά πόσους αγνώστους βλέπεις πλέον λόγω του Covid; Εκτός του και τα δύο είναι φυσικά αντιοξειδωτικά, οι έρευνες τα συσχετίζουν με την πρόληψη κατά του καρκίνου. Προτίμησε τα κρεμμύδια ωμά ή ψητά και τα σκόρδα να συνοδεύουν τα πουλερικά ή και τις σαλάτες σου.

Οπωσδήποτε μανιτάρια

Μία πρόσφατη έρευνα του 2021, αναφέρει ότι οι άνθρωποι που δεν τρώνε μανιτάρια έχουν περισσότερες πιθανότητες να πάθουν κατάθλιψη. Εκτός από το γεγονός ότι είναι πεντανόστιμα και μαγειρεύονται με δεκάδες τρόπους, δεν προσθέτουν τίποτα από πλευράς θερμίδων στη διατροφή σου. Οπότε, γιατί όχι;

Τροφές πλούσιες σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα

Πέραν του ότι κρατούν το νευρικό σύστημα σε φυσιολογικά επίπεδα, έρευνα του 2019 αναφέρει ότι μόλις 5 γραμμάρια συνεισφέρουν στην πρόληψη του καρκίνου των πνευμόνων. Τροφές πλούσιες σε αυτά, είναι ο ηλιόσπορος, τα καρύδια και ο σολομός.

Πίνε περισσότερο νερό από όσο έπινες πέρυσι

Θα τα έχεις διαβάσει, αλλά εμείς θα τα ξαναγράψουμε για δικό σου καλό. Το νερό διώχνει τις τοξίνες από το σώμα, συμβάλλει στην καύση λίπους, κρατάει τα νεφρά σε λειτουργία, βοηθάει στην καθημερινή κόπωση και στην διατήρηση της υγείας της επιδερμίδας. Θες κι άλλα;



8 SHARES