Η δεκάλεπτη άσκηση για εσένα που δεν έχεις χρόνο

Η σύντομη διάρκειά της δεν πρέπει να σε ξεγελάει, θα χύσεις πολύ ιδρώτα αυτά τα δέκα λεπτά.

Χάρη στην πανδημία και το lockdown εκτιμήσαμε και πάλι τις πιο απλές μορφές εκγύμνασης. Χωρίς τον υπερσύγχρονο γυμναστηριακό εξοπλισμό καταφέραμε να επεναφεύρουμε και πάλι το σώμα μας ως το μοναδικό όργανο γυμναστικής. Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει είναι κατά πόσο είναι αποτελεσματική η άσκηση χωρίς κανένα όργανο. 

 

 

Η απάντηση είναι πολύ εύκολη, πάρα πολύ αποτελεσματική και μάλιστα δεν χρειάζεται να αφιερώσεις ώρες. Το μυστικό είναι μέσα σε ένα συμπυκνωμένο χρονικό διάστημα να καταφέρεις να δώσεις το 105% με όσο το δυνατόν μικρότερα διαλείμματα για ξεκούραση. Όσο περισσότερο κρατάς στην τσίτα το σώμα σου, τόσο πιο αποδοτική γίνεται η άσκηση.

 

 

Στο σετ ασκήσεων που παρουσιάζουμε στις φωτογραφίες στη συνέχεια, θα δεις 10 διαφορετικές ασκήσεις. Κάθε μία από αυτές έχει διάρκεια μόλις ενός λεπτού και μέσα σε αυτό θα πρέπει να ολοκληρώσεις τις επαναλήψεις που απαιτεί κάθε άσκηση. Αν κρατήσεις τα διαλείμματα ξεκούρασης ανάμεσα στις δεκα ασκήσεις στο ελάχιστο δυνατό, θα έχεις ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής που μπορείς να το «στριμώξεις» σε οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. 

 

 

Αν συνυπολογίσεις και το ότι δεν απαιτείται κανένας εξοπλισμός και καμία άνεση χώρου, μπορείς να γυμναστείς παντού, από τη δουλειά και το σπίτι μέχρι τις διακοπές.