Κοιλιακοί: 6 ασκήσεις που μπορείς να κάνεις παντού

Είναι ίσως η πιο μισητή κατηγορία ασκήσεων με το αποτέλεσμα να μην έρχεται όσο σύντομα και εύκολα θα ήθελες, άλλα ίσως υπάρχει λύση.

Οι γραμμωμένοι κοιλιακοί, και η κάπως επίπεδη κοιλιά αν είσαι σε πιο αρχάριο στάδιο, είναι το Ιερό Δισκοπότηρο της παραλιακής σου εμφάνισης. Ο στόχος φαντάζει ακόμα πιο μακρινός με τα γυμναστήρια κλειστά, όμως αυτό δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση δικαιολογία. Οι κοιλιακοί είναι από τις ομάδες μυών που έχουν τις μικρότερες απαιτήσεις σε γυμναστηριακό εξοπλισμό και τις περισσότερες φορές αρκεί μια επίπεδη επιφάνεια. 

 

 

Το μυστικό για να μην βαρεθείς και εγκαταλείψεις γρήγορα την προσπάθεια είναι να έχεις ποικιλία ασκήσεων ώστε με το που νιώσεις τη ματαιότητα της κόπωσης και της ρουτίνας να πλησιάζει, να πας αμέσως στην επόμενη. Με ένα rotation 6 ασκήσεων θα καταφέρεις να διατηρήσεις την στοχοπροσήλωση για ένα ζηλευτό σώμα παραλίας. Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για τη μεγάλη απόβαση στις αμμουδιές και τίποτα δεν μπορεί να αναβάλει την προετοιμασία σου.