Πώς η τουαλέτα θα σταματήσει να διακόπτει τον ύπνο σου

Δεν υπάρχει τίποτα πιο εκνευριστικό από το να ξυπνάς μέσα στην κρύα νύχτα και να αναγκάζεσαι να εγκαταλείψεις το ζεστό σου πάπλωμα.

Στην καλύτερη περίπτωση είναι εκνευριστικό κι ενοχλητικό, στη χειρότερη μπορεί η συχνουρία να κρύβει κάποιο πρόβλημα υγείας. Εδώ δεν θα μιλήσουμε για την περίπτωση που μπορεί να κρύβεται κάτι τέτοιο από πίσω αλλά στις κακές συνήθειες που μπορείς να αλλάξεις και να προγραμματίσεις καλύτερα την κύστη σου. 

Στην περίπτωση που έχεις παρατηρήσει να χρειάζεται να ουρήσεις πάνω από 10 φορές την ημέρα καλό θα ήταν να επισκεφτείς έναν ουρολόγο. Μπορεί να μην έχεις τίποτα και απλά ευερέθιστη κύστη, αλλά μερικές φορές η συχνουρία είναι σύμπτωμα κάποια καρδιακής πάθησης, διαβήτη ή κάποια ουρολοίμωξη. 

 

 

Το μυστικό για έναν αδιατάρακτο ύπνο είναι η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού σου. Αυτή ξεκινάει με το που ξυπνήσεις το πρωί. Εκείνη είναι η στιγμή της ημέρας που ο οργανισμός σου έχει μεγαλύτερη ανάγκη από ένα ποτήρι νερό. Σημείωσε τις ώρες της ημέρας που πίνεις νερό και αν παρατηρήσεις μια ετεροβαρή κατανομή στις απογευματινές ώρες, ίσως εκεί βρίσκεται η αιτία του προβλήματος. Αν πίνεις περισσότερο νερό μετά το απόγευμα αυξάνονται οι πιθανότητες να κοιμηθείς με γεμάτη κύστη. 

Επίσης είναι ευκαιρία να μετρήσεις και πόσο νερό πίνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ένας ενήλικας χρειάζεται περίπου 8 ποτήρια νερό. Είναι πολύ πιο συνηθες να πίνεις λιγότερο από το κανονικό, αλλά μερικές φορές το άγχος για ενυδάτωση μπορεί να οδηγήσει σε κατάχρηση.

Σε κάθε περίπτωση στα πλαίσια ενός σωστού προγραμματισμού, καλό θα ήταν να μην πίνεις νερό ή οτιδήποτε άλλο διουρητικό όπως καφέ ή αλκοόλ το τελευταίο δίωρο πριν κοιμηθείς. Ένα ακόμα τελετουργικό που μπορεί να βοηθήσει τη φυσική ενυδάτωση του οργανισμού λίγο πριν κοιμηθείς είναι να ξαπλώσεις για λίγο με τα πόδια ψηλά. Το νερό που έχει συσσωρευτεί στα πόδια σου καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας μπορεί να απορροφηθεί φυσικά από το σώμα σου με αυτόν τον τρόπο.