Δύο ασκήσεις που θα σε κάνουν να τα δεις όλα.

Σου ετοίμασε πρόγραμμα για κοιλιακούς. Σου ετοίμασε πρόγραμμα για να χάσεις κιλά και να αυξησεις την μυϊκή σου μάζα. Τώρα ο Δημήτρης Μώρος φτιάχνει για σένα μια 12λεπτη σκάλα για να δυναμώσεις τους ώμους και την πλάτη σου.

Τι σημαίνει 12λεπτη σκάλα; Σημαίνει ότι όσο περνούν οι γύροι, αυξάνονται και επαναλήψεις. Ξεκινάς με 3 και συνεχίζεις με 6,9,12 και 15. Ετοιμάσου να φτάσουν οι παλμοί της καρδιάς σου στα ύψη.

Αυτή τη φορά χρειάζεσαι δύο ασκήσεις. Αντίστροφη κωπηλατική και ρίψεις ιατρικής μπάλας, ειδικά για την τελευταία ο στόχος είναι να φτάσεις στα 3 μέτρα.

Μάθε περισσότερα για τον Δημήτρη εδώ.

Μάθε περισσότερα για το Fitness Art εδώ.

Για να σε δω, την έχεις την σκάλα;

ΣΧΟΛΙΑ

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies