Γιατί πρέπει να επενδύσεις σε προπόνηση με σκοινάκι

Ο καλύτερος φίλος στην περίπτωση που ξαναπέσουμε σε καραντίνα.

Πάρτο χαμπάρι. Ο Rocky Balboa δεν περνούσε απλά τον χρόνο του. Το σκοινάκι δεν είναι πια παιδικό παιχνίδι, αλλά ο  φίλος σου για να παραμείνεις fit – και ειδικά αυτές τις περίεργες ημέρες. Που σημαίνει ότι σε ένα πιθανό lockdown που αυτή τη φορά θα είναι πιο δύσκολο να βολτάρεις χειμώνα, είναι η τέλεια άσκηση, όχι μόνο για να παραμείνεις fit, αλλά και να κάψεις λίπος.

Αν όμως θες να πιέσεις τον εαυτό σου και να κάψεις όσο περισσότερο μπορείς, πρέπει να δώσεις έμφαση στην προπόνηση υψηλής έντασης. Αυτό δεν χρειάζεται μόνο να ανεβοκατεβαίνεις με το σκοινάκι, αλλά να επιλέξεις κινήσεις που θα σε βοηθήσουν. Και φυσικά να βάλεις πρόγραμμα.

Αρχικά ρίξε μία ματιά στο πως μπορείς να το απογειώσεις.

Και τώρα χώρισε το πρόγραμμά σου σωστά. Σου έχουμε ένα για αρχάριους και ένα για προχωρημένους.

 

Αρχάριο πρόγραμμα

Κανονικά άλματα για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Ηοοps δεξιού ποδιού για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Hoops αριστερού ποδιού για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Ηigh knee jumps για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Κανονικά άλματα για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

 

Προχωρημένο πρόγραμμα

Jump Jacks για 20sec

Ξεκούραση για 10 sec

Aφήνεις το σκοινάκι και κάνεις σκουός για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Άλματα side to side για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Εκτάσεις ποδιών για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Jump jacks για 20 sec

Ξεκούραση για 10 sec

Και μην φοβάσαι κανένα πάχος.



1 SHARES